Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cuma, Mart 11, 2016



İrem Bölükoğlu










Sıla Nur Demir












Deniz Stella Gümüş



Busenur Somucu




İrem Özcan




Hatun Han

21.bölüm
Eterik perileri:buda seni nirenix perisi yapıyor tebrik ederim.şimdi bloomun yanına gelebilirsin 
Stella aniden tüm dünyalar krallığına ışınlanmıştır
Andros
Layla androsa geldiğinde teressa ile konuşuyordu sonra aklına birden nabu ve öldüğü an geldi ve layla ağlamaya başladı sonra androsda bulunan tüm su büyük bir hızla kurumaya başladı.layla bunu fark ettiğinde nabu laylanın önünde duruyordu
Nabu:hadi aşkım bunu durdur benim için,andros yok olmasın 
Layla:tamam aşkım
Birden nabu yok oldu layla ya göre o nabunun hayaliydi sadece
Layla bir sihir ile 
Layla:göz yaşım su olsun andros yok olmasın. Dediğinde androstaki sular kurumayı kesti ve andros kurtuldu layla da aniden tüm dünyalar krallığına ışınlandı.ışınlanır ışınlanmaz nirenix e dönüştü 
Bu güç senin gücün 
Sakın bırakma beni
Olmaz öyle şey
Bu güç çok özel
Bir güç buuu güüüç
NİRENİİİİİİX
NİRENİX-NİRENİX-NİRENİX
Layla:evvet sonunda nirenixe kavuştum aaa bloom stella


AYEK2016

Winx Club sezon 8 bölüm 15
Bloom
D'arcix gücü nasıl olur ?
Faragonda
Kızlar Jeanne sizin onu aradığınızı hissetmiş olmalı ve boyutta olan olayları duymuş size yardım etmek için güçlerini hediye etmiş
Stella
D'arcix gücü ile bir tek bizim gücümüz var.
Tecna
O zaman boyutları kurtarmaya başlayalım.
Musa
Ben ve Flora Hayat ağacına gidelim.
Flore
Köklerindeki sihri serbest bırakalım.
Layla
Bende sizinle geliyorum.
Daphne
Kızlar ben D'arcix gücüm ile Domino'yu kurtarmaya gidecem.
Bloom
Bende seninle gelecem
Daphne
Olmaz Bloom sen burada kalaacaksın. Bu gece Krivaya gidecem. Şimdi Domino'ya gitmem gerek.
Faragonda
Tecna Stella Bloom sizler Alfea'yı koruyacaksınız size burada ihtiyaç var.

Noin
jeanne yaşıyormuş demek siz bunun ortaya çıkmasında yardım ettiniz ama sizin gibi aptal cadılar ise winx'e yeni güç kazanmasını sağladı.
Darcy
Biz nerden bilelim.
Noin
Şimdi Mührümü Jeanne'nin tablosunun içine yerleştirecem ve ona bakan kişi mühürlenip alfeayı yok edecek. Kara iblis Kara mühür Git ve Jeanne'nin tablosuna gir ve sana bakanı mühürle
Mirta kitap okurç
Jeanne D'arc meleği senin yaşadığı bliyordum.
Bir odanın kapısını açar Jeanne'nin tablosuna bakar
. Winx seni çok yakında bulacak.
Mühür Mirta'yı etkisi altına aldı.
Mühür
Beni bulmalarını engelle MİRTA Senden bunu istiyiorum sen gerçek bir perisen benim dediğimi yapacaksın
Bloom Tecna Stella koridorda yürür.
Tecna
Kızlar Timmy biraz sonra bize verileri atacak. 
Stella
Kızları diğerleri umarım başarılı olur.
Clark gelir
Kızlar ders zamanı
Stella
Ama güçleri yok diğerlerinin sizinle öyle değil mi ?
Clark
Olsun Bayan Stella herşey güç dönüşüm değil yarım saat sonra ders başlayacak derslikte olun.
Clark gider.
Stella
Bıktım artık şu derslerden ne zaman kurtulacağız.
Bloom
Kızlar bir şey seziyorum Kahraman perileri odasına giderim çabuk
Winx koşar
Tecna
O mirta değil mi ?
Bloom
O
Stella
Neden yere çökmüş ve tabloya bakıyor.
Bloom
Anlarız şimdi . Mirta
Mirta cevap vermedi. 
Stella
Mirta ordamısın ?
Tecna
Mirta duyuyor musun ?
Bloom
Kızlar bu işte bir şey var.
Mirta
Kibritte odayı tutuşturdu. İblis ortaya çıktı.
Stella
Olamaz. Noin mühürlemiş.
Bloom
D'arcix.
Tecna
Elektornik örtü
Stella
Duman çok yangın büyüyor.
Blom
İlk önce iblisin işini bitirelim.  Ejderin ruhu
Mühür 
İşe yaramadı peri
Bloom'a saldırmaya başladıç
Bloom asasındaki kurdeleyi ona doğru salladı. Kolları kesildi. 
Bloom
Demek asalar bunu niçin bizde şahmat ile bitirelim bu işi Hadi kızlar Cesaretin ruhu 
Tecna
Evreni bozacak her türlü düşmanı 
Stella
Biz yok ederiz. 
Bloom Stella Tecna
Emrediyorum. Geldiğin yere karanlığına geri dön. Şah ve Mat 
Mühür
Hayır.
Satranç taşına dönüştü.
Bloom
Görev tamamlandı kızlar hadi yangını söndürüp ve Mirta'yı revire götürelim Sonra Profesör Clark'ın dersine gidelim. Alev çekilmesi
Yangın söndü
Stella
Başardık.

Layla 
Geldik 
Musa
Hadi başlayalım. D'arcix
Flora
Doğa taraması
İblis ortaya çıktı
Ağaca dokunamazsınız.
Layla
Sen kimsin ? Ne olduğunu zannediyorsun ?
Ağacın dalı Layla'yı sardı.
Musa
Holigramik ss dalgası
Flora
Ağaca zarar vermeden  bu işi halletmeliyiz.
Layla
Geliyorum. Harmonik Dalga
Musa
Önerin ne peki ?
Flora
İlk önce Mührü ortakan kaldıralım.
Stella holigram ile bağlanır.
Stella
Kızlar  ders başlayacak.
Layla
Mühürle  savaşıyoruz
Stella
Asanızla şahmatlayın. Kurdaleli asayı onun üstüne sarın ve şahmat diyip çekin.
Layla
Teşekkürler Stella
Teli kapattı
Flora
Hadi Başlayalım. Doğa'nın dengesini  sihirli boyutun denge gücünü kimse yok edemez.
Layla
Şimdi geldiğin yere 
Musa
Karanlığına geri dön. 
Musa Layla Flora
Şahmat.
İblis satranç taşına dönüştü.
Flora
Hayat ağacının kökü kurudu kızlar köklerine bir şey yapmalıyız
Layla
Ben hallederim.
Okyanusun sihirli gücü hayat hayacına tekrar güç ver ki sihirli boyut tekrar dengesini kazansın. Ağacın köküne su boşaltır.
Flora
Doğal dengeye dönülsün.
Musa
Başardınız.
Kader perisi ortaya çıkar.
Layla Aferin sihirli boyuta tekrar güçlerini kazandırdınız. Layla zamanı geldi. Nabu'yu istediğin zaman kurtarabilirsin.
Layla
Buna inanamıyorum.
Kader Perisi
Gitmeden önce benimle iletişim kur.
Faragonda
Kızlar başardı. Güçlerimiz geri geldi.
Griselda
Okula sihirli bir kalkan yaparım ve öğrencilerle toplantı yapalım. Burayı kontol altına almak önemli

Noin
Bu sefer böyle oldu ama kara ejderha çarkını döndürecek gücü çok yakında bulacam.
ICy
Herkes güçlerini geri aldı.
Noin
Böyle  olması iyi oldu. 
Stormy
Neden ?
Noin
Kara kanat kitabını gösterdi.
Darcy
Nedir bu ?
Noin
9 peri kanadının gücü ile sonsuz karanlık kanada hakim olup o gücü çark için kullanacam. Icy Darcy Stormy size yeni dönüşüm verecem. Darkenix bu güç ile winx ile savaşabilirsiniz.
Icy
Bu harika

Bloom
Kızla benim daphneye yardım etmem gerekiyor. Kriava'ya gidecem. 
Stella
Bizde geleceğiz.
Bloom
Bu çok tehlikeli siz Layla ile Nabuyu kurtarın
Layla
Olmaz Bloom,  Stella Musa seninle gelsin. Flora Tecna benimle gelsin. 
Stella
Anlaştık
Musa
Ne zaman yola çıkacağız.
Bloom
Şimdi
Bloom içinden
Anne baba ben geliyorum.

Winx club sezon 8 bölüm 16
Kriava
Winx'in üstünde siyah pelerin vardır.
Bloom
Acaba nerede tutuyorlar
Stella
Şu anda Tecna'ya ihtiyacımız var.
Musa
Bakın iblisler geliyor.
Bloom
Winx D'arcix
Bloom
Zırhlı ejderha kükremesi
Stella
Tılsımlı Güneş ışığı
Musa
Derhal birşeyler yapmaylıyız.
İblis
Bu sefer sizi yok edeceğiz
Winx koşar
İblis
Yok olacaksınız
Musa
Sen öyle san
Bloom
Çoğalıyorlar
Stella
Hadi kızlar şahmalıp bitirelim çok uzadı daha manikür randevum var. Şahmat
Musa
Şahmat.   Şahmat
Bloom
Şahmat
Stella
Şah mat görev tamamlandı.
Musa
Bloom dikkat et.
İblis
Bloom'u ayaklarından yakaladı
Bloom
Aaaaa
Stella
Geldim. Şahmat
Bloom yere düşer
Bloom
Teşekkür ederim Stella
Stella
Rica ederim
Musa
Şahmat
Daphne ortaya çıkar.
Sizin burada ne işiniz var
Bloom
Şahmat. Seni yalnız bırakmayacağız. Onlar senin annen baban olduğu gibi benimle annem babam  birlikte kurtaracağız. Şahmat
Stella
Neden bize yardım etmiyorsun ? Şahmat
Daphne
Olabilir. D'arcix
Musa
Şahmat bir sürü satranç taşı oldu. Bunlar ne işe yarıyor acaba ?
Daphne
Şah mat . Onu şahmat kitabından öğrenebiliriz. Tabi döndükten sonra
Stella
Şahmat
Bloom
Şah mat
Musa
Bitti
Stella
Şimdi ne yapacağız.
Daphne
Odaları arayalım
Yürümeye başlarlar.
Layla
Umarım Griselda gelmez.
Flora
Biz ne zaman gideceğiz ?
Layla
Birazdan magix gölüne gideriz.
Tecna
Kalkandan geçmek için bu tekno cihaz bize yardım edecek.
Flora
Tecna o cihaz ile Sky'yı Disapro'nun sihrinden kurtarmak için gittiğimizde kullandığın şey değil mi ? Okuldaki kalkanın etkisini azaltır.
Tecna
Hayır Flora Aynısı ama bu biraz daha gelişmiş hali daha güzel çalışıyor.


Noin
Darkenix gücünü kullanmak için Kriavaya gidin ve bana winx'in kanadını getirin.
Icy
Büyük bir zevkle gideriz
Darcy
O perilerin kanatlarını yolacam.
Noin
Bana sağlam getirin.
Stormy
Merak etme Noin getirecez
Trix gider
Noin
Yakında sizden de kurtulacam aptal cadılar
Bloom
Odalar hep aynı keşke Locket olsaydı
Stella
Yine bir labirent hiç sevmedim.
Musa
Bir odadalar  ama nerede
Daphne
D'arcix sezgisi. Hissedemiyorum.
Bloom
Daphne bulacağız. Buraya kadar geldik.
Musa
Kızlar sizde fark ettiniz mi ?
Stella
Neyi ?
Musa
Bir senfoni
Bloom
Ben hissedemiyorum
Musa
D'arcix yansıması
SENFONİ
Kaderin ipleri senin elinde  çıkacaksın göğe varacaksın umutla savaşacaksın ve kazanacaksın eüer vazgeçersen sende bize katılırsın. Senfoni tekrarlar.
Bloom
Bu bir ipucu olabilir.
Daphne
En yukarıya bakalım kızlar haydi kızlar koşalım.

Layla
Kader perisi biz geldik.
Kader perisi ortaya çıkar.
Nabuyu kurtarmak tek senin kaderin  arkadaşların bu yola senle gelemez.
Layla
Siz gidin Kriava'ya Bloom'a yardım edersiniz
Tecna
Dikkatli ol Layla
Flora
seni seviyoruz Layla
Layla
Bende sizi. Hadi kader perisi beni gönder.
Layla ışınlanır.
Musa
Umarım başarılı olur.
Layla Bir okyanusun içindedir.
Layla
Okyanusların ışığı beni yönlendir.
Müzik yankılanır
Okyanusun gücü kalbimde hissediyorum içimde
Layla
Bu ses sirenix gücü ile bağlantılı sonsuz okyanusa gider
Müzik
Görev bizi bekler hazır mısın ? Tehlikeli dolu olsada Mythix
Layla
Sonsuz Okyanusun Efsane dünyası kısmı ile bağlantılı
Layla ışınlanır
Müzik
Parılda haydi bir elmas gibi küçük dünyamda
Layla
Çözdüm
Su damlacığın mini dünyası
Layla gider
Layla
Şimdi nasıl bulacam burada ? Kim var orada ? Laylayı bir deniz kuşu bayıltır.

Stella
Sonunda geldik
Daphne
Bu katta bir tek oda var.
Bloom
O zaman oraya giderim.
Icy
Bizimle savaşmadan olmaz.
Stella
Yine mi siz ?
Darcy
Bu küçük ergen perileri ezme zamanı geldi.
Stormy
Darkenix
Bloom
Zırhlı ejder yıldırımı
Darcy
Karanlık kuşatması
Stella
Oyun bitti. Güneşin doğuşu
Stormy
Kasırga fırtınası
Icy
Buzul kütle
Daphne
Kızla
Ben Bloom ile odaya girecem Siz halledin.
Musa
Büyük bir memnuniyet ile Ses yankılanması
Daphne   ve Bloom odaya koşar.
Bloom
Ejderha küresi
Kapıyı kırar
Anne ve babası donmuş vaziyete
Daphne
Hadi çözelim
Icy arkadan
Biraz zor periler. Buz prizması Daphne ve Bloom'u dondurur.
Icy
Şimdi Daphne kanadını alım. Sonrada sizi başka yere ışınlayım.
Icy
Görüşürüz periler
Daphne ve Bloom donmuş halinde duruyorlar.

Winx Club sezon 8 bölüm 17
Layla bayıldıktan sonra gözlerini açar. Nabu başının ucundaydı.
Layla
Nabu
Nabu
Layla
Layla
Seni çok özledim.
 Nabu
Bende kara büyücülerin sihri beni buraya ışınladı.
Layla
Sonunda buldum seni
Nabu
Hadi çıkalım buradan
Nöbetçi gelir.
Buradan kimse çıkamaz.
Layla
Sen öyle san D'arcix asası bizi alfeaya ışınla
Işınlanamadılar.
Layla
Neler oluyor.
Nabu
Ne oldu ?
Layla
Olamaz. Süre ile gelmiştim süreyi kaçırdık ve burada hapis kalacağız.
Nabu
Seni buldum ya bir ömür boyu burada kalırım.
Layla ve Nabu sarılır.

Alfea bahçe
Stella
Bloom ne yapıyor şimdi ?
Flora
Görmedim daha odada da yok.
Musa
Layla da daha dönmedi.
Tecna
Kızlar Daphne heralde daha dönmeyecek Alfeaya Domino'da isyan çıkmış onu bastırmaya çalışıyor.
Stella
Bloom şu anda yalnız kalmak istiyor ama biz onu bırakmayalım yanında olduğumuzu bilsin.


Bloom
Profesör Clark sizinle konuşabilir miyiz ?
Clark
Tabi Bayan Bloom konu neydi ?
Bloom
Ailemi bulduktan sonra tekrar kaybettim onları tekrar bulmam gerekiyor. Tam buldum derken trix ortaya çıktı ve olmadı ailemi başka yere ışınladılar.
Clark
Bloom çok aceleci davranıyorum. Relax ol biraz öfke kontrolün Layla gibi zayıf onu güçlendirmen gerek.
Bloom
Nasıl yapabilirim ?
Clark
Bir kere başardın tekrar yapabilirsin.  Ejderha ateşininle bütünleş. Benim dersim var sonra görüşürüz.


Kara Kule
Icy
Nerde Noin ?
Darcy
Süprizimizi beğenecek mi ?
Stormy
Winx'in aklına gelmez alfea yer altı geçitinde olduğu Kral ve Kraliçenin
Icy
Daphne'nin kanadı bizde artık
Noin gelir
Aferin Cadılar birşeyler öğreniyorsunuz artık Daphne'nin kanadını aldık. Şimdi sizden  bir şey daha yapmanızı istiyorum. Solary Güneşi'nin gücünü bana getirin ve Bu mührü sarayın bir köşesine yerleştirin.
Icy
Solary uzun zamandır gitmedik. Biraz ziyaret edelim. Hadi gidelim.



Layla
Buradan nasıl çıkacağız.
Nabu
Benim asamda işe yaramıyor.
Layla
Arkadaşlarım beni bekler. Magixte çok büyük bir düşman var. Noin onu durdurmamız gerek.
Nabu
O zaman buradan hemen çıkmalıyız.


Bloom
Kızlar Layla nerede ?
Flora
Daha gelmedi
Bloom
Çok fazla kalmadı mı ?
Stella
Döner heralde
Musa bir magix haber kanalını açım.
Televizyonda haber var.
SOLARY GÜNEŞİ YOK OLUYOR.
Stella
Ne ?
Musa
Nasıl yani ?
Stella
Bu durum hiç hoşuma gitmedi. Solary'a gidelim hemen.
Tecna
Uzmanları arıyorum.
BAHÇE
Stella
Brandon Beni çabuk Solary'a götür.
Brandon
Sakin ol Stella gideceğiz şimdi
Uçağa bindiler.

Solary
Icy
Evet Solary güneşini biz aldık Şimdi bu mührü nereye yerleştirelim.
Darcy
Şu aptal kuşun içine koy
Icy
İyi fikir Kardeşim  Kara iblis Kara mühür git ve Bu Zümrütü anka kuşun içne gir.
Stormy
Solary'ın üç güneşinin gücü yok artık
Icy
Gidelim şimdi küçük fareler gelir.
Trix gider.
Stella koşar
Anne İyi misiniz ?
Luna
Baban kötü onu solary'ın güneşi hayatta tutuyor.
Stella
Noin ve Trix'in işi onlara patron kimmiş gösterelim D'arcix
Stella neden olmuyor döneşemiyorum.
Tecna
Solary güneşi çok zayıf o da seni şekil değiştirmene yetmiyor.
Bloom
Biz deneyelim.
 D'arcix
Stella
Kızlar benle sizinle gelecem güneşin merkezine gidelim.
Bloom
Tamam Stella
Winx gider.
Stella
Tam tahmin ettiğim gibi Solary güneşinin gücünü çalmışlar.
Musa
Tekrar bir bütün haline getirelim.
Stella
Ben deneyecem. Solary'ın 3 güneşi size sesleniyorum tekrar bir bütün olun ve birlikte uyum içinde çalışın.
Kuştan iblis çıkar.
Winx
Noin
İblis
Artık ölme zamanınız geldi periler hazırlanın .
Stella
Sen ne olduğunu sanıyorsun. Ben Parlak Güneş perisiyim ve Solary prensesiyim ve solary'ın sonunun böyle olmasına izin vermeyecem sizin gibi kötüleri güçlerim olmadan da yok ederim.
Kuş canlanır.
Musa
Neler oluyor.
Flora
Stella sana doğru geliyor.
Stella D'arcix dönüşür.
Stella Artık Parlak güneş zümrükü anka kuşu perisi oldu.
Stella
Zümrütü Anka kuşu gücü buna inanamıyorum. İlk önce şu iblisin işini bitirelim. Geldiğin yere karanlığına geri dön emrediyorum şah ve mat.
İblis
Hayır.
Stella
Şimdi
Güneşin doğuşu
Bloom
İşe yarıyor.
Stella
Evet görev tamamlandı.
Luna
Baban hala uyuyor çünkü ona gerçek Solary gücü gerekiyor.
Stella
Olamaz söz veriyorum Solar'ın gerçek gücünü bulacam.
Layla
Nabu asan ile haber vermeyi deneyelim.
Nabu
Olmaz çünkü ben denedim sana haber vermek için olmadı.
Layla
Winx'e bir türlü haber vermem gerekiyor.
Faragonda
Döndünüz Layla daha gelmedi.
Musa
Yoksa Orada hapis mi kaldı.
Flora
Eğer öyle olduysa nasıl dönecek.
Faragonda
Kızlar İletişime geçmemiz gerekiyor. Profesör Clark'ı çağırın.
Bloom
Benim Domino'ya gitmem gerekiyor Bayan Faragonda Dominoda isyan var ve Daphne'ye yardım etmem gerekiyor.
Faragonda
Sen gidebilirsin. Bloom
Bloom
Geldiğim zaman hiçbirşey aynı olmayacak.

Winx Club Sezon 8 Bölüm 18
Bloom Domino koridorunda yürür.
Bloom içinden
Benim adım Bloom babamın narin kızı annemin çiçeği ismim çiçeklerden gelir. Bloom ejderha ateşi koruyucusu bana emanet gücü korumam için annem babam ve Daphne kendilerini feda ettiler. Tam herşey bitti derken buldum onları şimdi ikinci kez kaybetmeyi izin vermeyeceğim. Artık adalet için kendimi feda etmeye hazırım.

Stella
Kızlar geldik.
Flora
Hadi o zaman kader perisini çağırmaya başlıyorum. Kader perisi çağrımızı duy Layla gittiği yerde hapis kaldı onu nasıl geri getirebiliriz ?
Musa
Ses vermiyor.
Stella
Kader perisi  orda mısın ?
Tecna
Alfeaya dönelim orada Profesör Clark belki bize yardım edebilir.
Stella
O adamdan bir şey istemeyelim. Bize derki siz kocaman perisiniz kendiniz bulun der.
Musa
Başka bir önerin var mı Stella ?
Stella
Bir güneş perisi olarak evet var.
Flora
Ne peki ?
Stella
Beni izleyin kızlar
Gölün içine girelim ve kader perisini orada bulalım.
Flora
O zaman Mini Winx
Gölün içine inerler.


Bloom dışarıya çıkar.
Hey Domino halkı durun. Beni dinleyin. Kralınız ve Kraliçeniz ölmedi hayatta
İsyancı
Yalan söylüyor halk Kral ve kraliçe öldü.
Daphne
Hayır . Noin ve Trix onları başka boyuta ışınladı.
İsyancı
Domino halkına yalan söylüyorlar. Kral ve Kraliçe bizlere verdikleri sözü tutamayınca kaçtılar ve yerlerine prenseslerini çıkardılar.
İsyancı silahı Bloom'a doğru tuttu.
Bloom
Eğer beni vurursan Kral ve Kraliçeyi kim bulacak ? Ailem size verdikleri sözü tutacak. Söz veriyorum. Haftaya yapılacak  Halk'a selam verme gününde sizlerle olacaklar. Şimdi evlerinize dönün sizi sevenlere ailenize dönün.
Halk evlerine gitmeye başladı.
Daphne
Güzel iş çıkardın Bloom halk günü toplantısına 1 ay var bulabilir miyiz ?
Bloom
Yapmak zorundayız Daphne isyanı bastırdık şimdi ise ailemizi bulup sonra Jeanneyi sonra Noin ve Trix'i şah mat yapacağız.

Stella
Acaba kader perisi Nerede ?
Kader perisi ortaya çıkar
Beni mi arıyor sunuz ?
Flora
Evet. Layla mini dünyanın içinde sıkıştı nasıl çıkaracağız ?
Kader perisi
Aslında bir yolu var ?
Musa
Nedir o ?
Tecna
Yapabiliriz.
Kader perisi
Kendinizden ve hayatınızdan ödün vermeniz gerekir ?
Stella
Acaba Nasıl ?
Kader perisi
Stella güzelliğini  arkadaşın için feda edebilir misin ?
Stella
Şey evet.
Kader perisi
Musa sen sesinden vazgeçer misin ?
Musa
Evet
Kader perisi
Tecna sen hayatını bir tekno robot olarak yaşar mısın ?
Tecna
Evet.
Kader perisi
Flora sen doğanın sana verdiği güçlerden vazgeçer misiniz ?
Flora
Evet
Kader perisi sihir  yapar ve dediklerini yapar sizi yolluyorum arkadaşınızı kurtarın.
Boyut kapısı açılır ve giderler.

Bloom
Daphne aramaya baştan başlayalım.  Kriava da old. Kim söyledi bize  Bulutlukule yer altı canavarı oraya gideceğiz ?
Daphne
Tamam Bloom bana uyar.
Mirta gelir.
Mirta
Bende geliyorum.
Bloom
Senin burada ne işin var ?
Mirta
Sana yardım etmek için geldim.
Bloom ve Mirta sarılır.
Noin
2. Kanat getirin.
Icy
Nereden olsun ?
Noin
Bulutlu kuleye gidin orda kara güç kitabını alıp sonra alfeadan kanat alırsınız.
Trix gider.
Stella
Acaba nerdeler ? Bizi böyle görse ne yapar ?
Flora
Eminim çok üzülür.
Tecna
Kızlar sezgi yapıyorum şatonun içinde olabilirler.
Stella
Tecna robot olmak sana gitmiyor.
Musa işaret dili ile konuşur.
Stella
Tamam Musa hadi gidelim.

Bloom
Kızlar geldik.  Şimdi yer altından geçiş yapalım.
Mirta hadi şekil değiştirelim.Warmix
Bloom ve Daphne
D'arcix
Bloom ve Daphne birlikte uçarlar.
Bloom geldik.
Daphne
Derinliklerde yaşayan canavar orda mısın ?
Canavar ortaya çıkar.
Yine mi siz ?
Bloom
Yapamadık Trix yüzünden şimdi nereye kaçırdıklarını bilmiyoruz.
Canavar
Bu boyutun gizli kalmış yerinde
Daphne
Nasıl yani burada mı ?
Canavar
Bu boyutta Onu sizin bulmanız gerekiyor.
Canavar ortadan kaybolur.
Bloom
Kızlar Trix burada kütüphanenin içinde
Daphne
Çabuk gidelim.
Uçarlar.

Stella
Zindanlara bakalım.
Yürüyorlar.

Layla
Nabu ben son kez tekrar demeyeceğim.  D'arcix
Demirlerin ağzını esnetim.  Morfix pilatesi
Zindanın kapısını açar.
Nabu
Acele et.
Layla
Elini ver.
Beraber Uçarlar.
Flora
Layla
Layla
Kızlar.
Sarılırlar.
Stella
Hoşgeldin nabu
Nabu
Hoşbulduk.
Layla
Kızlar size ne olmuş.
Flora seni kurtarmak için buraya gelmemiz için kader perisi böyle yaptı.
Layla
Oooo kızlar Özür dilerim.
Stella
Sen bizim arkadaşımızsın.
Winx kader perisinin yanına ışınlanır.
Kader perisi
Aferin winx arkadaşınız için fedakarlıkta bulundunuz.
Flora
Tekrar olsa tekrar yaparız.
Kader perisi sihir yapar eski hallerine dönerler.
Layla aferin görevi
Tamamladın
Layla
Teşekkür ederim.
Kader perisi
Ne zaman ihtiyaç duyarsanız gelin.   Ortadan kaybolur.
Layla
Bloom Nerede ?
Musa
Domino Sarayı'nda isyan çıktı onu bastırmak için gitti.
Layla
Kurtaramadınız mı ?
Tecna
Hayır trix engelledi.

Icy
Bakın kimler gelmiş.
Darcy
Mirta senden sıkıldım sülük gibisin
Mirta
Sensin.  Soyutal suikast
Darcy
Aaaaa
Stormy
Bunun bedelini ödeyeceksiniz. Kara Şimşek kasırgası
Bloom
Ejderha öfkesi.
Daphne.
Doğa elementi sihri
Icy
Kardeşlerim Alfeaya daha sonra gideriz. Burada Mirta dururken onun kanadını alalım.
Griffin gelir.
Ne oluyor burada ?
Darcy
Okula ziyaret yapalım dedik.
Darcy Mirta'ın arkasına gider. Kanadını alır.
Darcy
Hadi gidelim.
Icy
Gitmeden şu kitabıda alalım.
Trix gider.
Mirta
Kanatlarım
Bloom
Üzülme mirta yakında hepsi bunun bedelini ödeyecek söz veriyorum.

Bölüm 19 ipucu
Winx Bloom'un yanına gelir ve beraber jeanneye ait bir iz bulur o iz kendilerine destek güç kazandıracaklar.


Sen de yaptığın resimleri, yazdığın hikayeleri Facebook adresimize yolla, hikaye ve resimlerini bloğumuzda yayınlayalım! 


Yorum Yap!

Gönderilere abone ol | Yorumlara abone ol

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -