Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cuma, Mart 11, 2016



Göksu Kara



Azra Miusa Biricik




Ece Akbaba







Sedef Alaf



Sılanur Demir




Bloom Hümeyra Melek Kocaman









Elif Nur Certel



Ariana'nın Gülüşü


 

Aslı Baykal



Bloom Sparks




İrem Özcan





Melisa Akan



Şeyda Abatay




Arda Deniz




Hatun Han

22.bölüm
Layla:bloom stella burası da  neresi?
Bloom ve sky bir tahta oturmuş layla ya
‘burası tüm dünyalar krallığı’ bakışı atıyorlardı layla bunu anladığı an stellaya sarıldı ve blooma sarılmak için yanına gittiğinde bir kalkan laylayı uzaklaştırdı ardından flora-miusa-tecna aynı anda tüm dünyalar krallığına ışınlanır bu arada rocky de Tir Nan Org a varmıştır orda çok mutludur
Tir Nan Org
Rocky nin aklına babası gelir rocky babasını ve annesini çok özlemiştir.sonra nebula rocky nin yanına gelir ve
Nebula:ne oldu rocky hüzünlü görünüyorsun
Rocky:bir şey olmadı nebula
Rocky nin doğum günüdür
Nebula:seni anlıyorum rocky benimde doğum günümde ailem yanımda değildi çok ağlamıştım doğum günümde morgana beni teselli etmeye çalışıyordu
Rocky:bu günün doğum günüm olduğunu nerden biliyorsun
Nebula:biz yeryüzü perilerinin hepimizin doğum günü bir ağaçtadır o ağaç sadece yeryüzü perilerini ve ana kraliçenin gidebilceği bir yerdedir
Rocky bunları öğrendiğinde çok şaşırmıştır ve nirenixe kavuşur

23.bölüm
Bu güç senin gücün
Sakın bırakma beni
Olmaz öyle şey
Bu güç çok özel
Bir güç buuu güüüç NİRENİİİİİİX
NİRENİX-NİRENİX-NİRENİX
Rocky:nirenixe kavuştum
Rocky tüm dünyalar krallığına ışınlanır.bu sırada gilles ay sarayından kaçmayı ve alicenin yaptığı sihireden kurtulmayı başarmıştır buda Icy sayesinde olmuştur.
Gilles yaptığı bir sihirle trix ve kendisini bulutlu kuleye ışınladı
Gilles:sonunda trix günlerdir sizi bekliyorum
Icy:benden başka buz cadısımı var
Gilles:o ne buz cadısı ne de buz prensesi o kar kraliçesinin kızı buz prensesi alice yani şimdiki adıyla senin gezegeninin yeni kraliçesi
Icy:ama gilles ben buz gücüne sahibim hakiki buz gücüne kar kraliçesi lina benim annem ve ben oranın gerçek buz prensesiyim.
Gilles:bu hikayeyi biliyorum
Icy:ama o nasıl benim yerimi alabilir?


AYEK2016

Winx Club Sezon 8 bölüm 19
Bloom
Daphne bu odaya en son winx ile gelmiştik. Senin ve ailem hakkında bilgi edinmek için o zaman her yer buzdu
Daphne
Burada belki bir şey bulabiliriz.
Bloom kapıyı açar. Kraliyet eşyaları altınları kraliyet ateşi vardır.
Bloom
Ejderha sezgisi
Bloom
Bir sürü şey hissediyorum. Daphne belki burada aradığımız cevaplar olabilir. Hadi aramaya başlayalım.
Stella
Kızlar Bloom'dan haber yok hala ben Bloom'un yanına gidecem.
Flora
Bizde gelelim.
Musa
Müdire Faragonda'dan izin isteyelim.
Faragonda
Girin. Gellin kızlar.
Tecna
Biz sizden izin isteyecektik.
Faragonda
Ne izni ?
Layla
Domino'ya gitmek için
Stella
Bloom'un yanına gitmek istiyorum.
Faragonda
Tamam kızlar gidin ama çabuk dönün Alfea'ya korumamız gerekiyor.
Flora
Merak etmeyin Bayan Faragonda hemen geliriz.


Noin
Evet 2 tane kanatlarımız oldu.
Icy
Kaldı 7 tane
Noin
Şimdi ise yeni bir av bulacağız.
Darcy
Nasıl bir av bu ?
Noin
Alfea'dan birkaç öğrenci kanadı ama ilk önce kardeşimi serbest bırkamaya çalışacağım.
Stormy
Senin kardeşin mi var ?
Noin
Evet. Işık ortaklığı kardeşimi benden aldı. Bedenini ve ruhunu bir yere sakladılar ve nerede old. bilmiyorum.
Icy
Kim kardeşin ?
Noin
Pysa
Icy
O zaman Pysa'yı bulmanın bir yolu var.
Noin
Neymiş o
Icy
Bulutlu kulede öğrenci olduğumuz zamanlar bize sihirli taşlar vediler. Kardeşlerim
hadi uzun zamandır kullanmadık. Kullanalım.

Trix sihirli sözler söyler. Bir ayna çıkar. Kara kulede ejderha çarkın içindeydi.
Noin
Demek kardeşimi bulmak için o çarkı döndürmem gerekiyor o zaman çarkı döndürürüz.


Bloom
Kim var orada ? Kim ? ıııııııııııı
Stella
Biz geldik özledin mi ?
Bloom
Kızlar özledim sizi
Flora
Bizde özledik
Sarıldılar.
Musa
Burada olanları Mirta'dan duyduk.
Bloom
Noin onunda kanadını aldı. İlk önce Daphne sonra Mirta sonraki kim olacak ?
Stella
Merak etme Bloom hepsi bunun bedelini ödeyecek.
Bloom
Burayı hatırladınız mı ?
Tecna
Buraya ejderha ateşi gücünü ve aileni aramak için gelmiştik.
Bloom
Evet kızlar şimdi Jeanneye ait iz bulmak için buradayız.
Layla
Bloom merak etme aileni bulacağız.
Bloom
Kusura bakma Layla sana soramadım. Nabu'yu bulduğuna sevindim.
Layla
Önemli değil Bloom hadi aramaya başlayalım.
Daphne
Kızlar Birleşik D'arcix sezgisi yapalım.
Bloom
O zaman D'arcix
Winx ve Daphne
Birleşik D'arcix
6 tane yüzük belirir. Winx onu takar.
Daphne
Ben Domino'da kalacam.
Bloom
Kızlar hadi takalım.
Winx yüzüğü takar ve ışınlanır.
Bloom
Burası neresi
Tecna
Tekno güç tarayıcı. Burası Magix gizli mağarası
Stella
Burada birşeyler var .
Musa
Bir flüt
Layla
Kılıç
Flora
Pelerin
Stella
Ayna
Bloom
Bir kitaba benzeyen bir şey var.
Bloom kitabı açar.
Bloom
Kara ejderha çarkını nasıl durdulur.  Meleklerin gücü Sihirli kanat uyumu, Yeniden güç doğumu ... Kızlar aradığımız ipucu Bunlar Jeanne'ye ait. Birde bizim yüzüklerimiz var. Kızlar bir dünyanın içi Ejderha Dünyası Sihirli sözler var. Yüzüğe dokunun. Birlikte söyleyeceğiz. EJDERHALARIN SİHRİ BİZİ KENDİNLE BÜTÜNLEŞTİR VE DRAGONİX GÜCÜ İLE BİZİ EJDERHALAR DÜNYASINA IŞINLA.
Dragonix Dragonix Dragonix aaaaaaa aaaaaa aaaaaa  aaaaa aaaaa Dragonixxxxxxx
Ateşin parıltısı üstünde Dragonix Kalbinde söyle benim adımı Dönüş Dragonix
Açar mısın kanadını tozunu yay üstüne dönüş her zaman her yerde Dragonix gücüyle Güçlerimiz ejderhalardan gelir. Dönüşürüz Dragonixle oooo ooo ooo oooo oo aaaaa aa aaa aaaa Birlikte bir uyumun parçasıyız. Ateşimiz bir bütün haydi söyle Dragonixi söyle bizim adımızı dönüş Dragonixle Dragoin Dragonix
Stella
Güneş ışığı ejderhası
Musa
Müzik ejderhası
Layla
Dalgalar ejderhası
Flora
Doğa ejderhası
Tecna
Teknoloji ejderhası
Bloom
Alev ejderhası gücü
Musa
Bu nasıl olur.
Bloom
Size verdiğim ejderha kıvılcımları ejderhalara dönüştü.
Musa'nın ejderhası
Merhaba Musa
Musa
Iıı
Stella'nın ejderhası
Biz sizlerin ejderhasıyız.
Flora
Merhaba
Bloom
Sen benim ejderhamsın.
Bloom'un ejderhası
Evet Bloom sen beni koruyorsun Jeanne sana emanet etti beni  ve sende beni koruyorsun.
Bloom
Jeanne hakkında ne biliyorsun ?
Bloom'un ejderhası
Jeanne beni ondan alıp kara ejderha çarkını döndürmeleri için sana emanet etti sonra Noin ile savaştı En büyük savaştı Sonra onlar birbirini  ışınladılar ama jeanne çok yakın yerde olabilir Bloom ama ailenin yerini biliyorum.
Bloom
Nerdeler ?
Bloom'un ejderhası
Alfea'nın altında
Bloom
Trix demek oraya saklamış.
Tecna'nın ejderhası
Jeanne ve Chikai Sinbad'ı bulmak sizin kaderiniz.
Layla
İki kişiler mi
Layla'nın ejderhası
Evet Layla iki kişiler ve beraber savaştılar.
Bloom'un ejderhası
Şimdi gitme zamanınız geldi Yüzükleriniz hep takılı kalsın ihtiyacınız olduğu zaman bizi  çağırın.
Bloom
Teşekkür ederiz.
Stella
Jeanne'yi aramak için nereden başlayalım.
Stella'nın ejderhası
Onu bulmak için baştan başlayın ve sona gelin.
Winx dominoya gider.
Stella
Ne demek bu şimdi anlayan var mı ?
Bloom
Bilmiyorum Stella ama şimdi yapacağımız şey belli ilk önce ailemi bulup sonra Jeanne ve Sinbad'ı bulup en son çarkı sonsuza kadar durduracağız. Şimdi Alfea'ya gidip ve Ailemi kurtamaya gideceğiz.



Bölüm 20 ipucu
Winx Bloom'un ailesini bulmak için Alfea'ya geri döner. Bloom ailesini bulduktan sonra Magix Savaş arenasına winx ile gider ve yeni bir ipucu bulmaya başlar. Noin ise Kara Ejderha gücü için Alfea'dan birkaç öğrenciyi mühürler.


Sen de yaptığın resimleri, yazdığın hikayeleri Facebook adresimize yolla, hikaye ve resimlerini bloğumuzda yayınlayalım! 


{ 27 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. elif nur
    azra deniz
    2 nizde süper çizmişsiniz

    YanıtlaSil
  2. sılanur seni görmemişim seninki mükemmel
    -özcanirem

    YanıtlaSil
  3. Göksu Kara seninki çok güzel ve mükemmel olmuş(Diğer resimlerinde öyleydi.)
    -Firdevsnur

    YanıtlaSil
  4. Arda Deniz seninki de güzel olmuş
    -Firdevsnur

    YanıtlaSil
  5. ALPHEA
    Faragonda:Kızlar Halo adında bir düşman var.Bu düşmanı sadece siz yenebilirsiniz.O yaşadığı zaman felaketler eksik olmaz.Dünyanın en güçlü perisi bile onu yenemedi.

    Bloom
    Büyük bir memnuniyetle Müdüre Hanım.Halo'yu birlik olduğumuz sürece yenebiliriz.
    Flora
    Bloom haklı.Biz her zaman Winx'iz.Her şeyi başarabiliriz.
    Faragonda
    Aferin kızlar.Her zaman böyle kalın.Birlik çok önemlidir.Şimdi 3'er kişiye ayrılın.3'ünüz Cehennem Çukuru'na,diğer üçünüz Halo'nun gizli odasına gideceksiniz.Halo'nun gizli odasında Halo ile ilgili bilgiler öğrenecek,Cehennem Çukurun'da da Halo'nun güçleri ile ilgili bilgiler edineceksiniz.
    Layla(Aisha)
    Elbette Müdüre Hanım.Flora,ben ve Stella benimle gelsin.Bloom,Tecna ve Musa ise Halo'nun gizli odasına gitsin..
    Faragonda:Tamam!Haydi yola çıkın.
    Bloom:Peki Müdüre Hanım.Ama Alphea'yı kim koruyacak?
    Faragonda:Griselda ben ve Grifin koruyacağız.Ve Alphea'da eğitimini almış,mezun olmuş perilerde yardım edecek.
    Bloom:Peki Müdüre Hanım.
    CEHENNEM ÇUKURU
    Flora:İşte Cehennem Çukuru'na geldik.Uvv!Gerçekten de çok ürkütücü.
    Stella:Evet!Burası Bulutlu Kule'den bile çok iğrenç.Ya of!Brandon'la randevum vardı ama işim var diye gidemeyeceğimi söyledim.Of!
    Layla(Aisha),Flora:Stella!!!!!
    Stella:Tamam,tamam,tamam...

    Bir kuş Flora'yı vurur ve Flora yok olur.Layla(Aisha) ve Stella şaşırırlar.Karşılarına 3 tane evrenin en güçlü perisi gelir.Flora için kendilerini feda etmeleri gerekmektedir.Bir anda Bloom,Tecna ve Musa gelirler.
    Bloom:Ne oluyor?Az önce Halo'nun gizli odasında araştırma yapıyorduk.
    Stella:Flora'yı bir kuş vurdu.Ve onu yok etti.Onu kurtarmamız için kendimizi feda etmemiz gerekiyormuş.Onun için her şeyimizi feda ederiz.
    Bloom:Ne!Flora yok mu yani?Kötü şeyler olduğunu sezinlemiştim.Elbette kendimizi feda ederiz.Biz can dostuyuz..Peki!Ne yapacağız?
    Evrenin güçlü perisinden biri olan Ayse:Bloom,Flora için içindeki ejderhayı feda eder misin?
    Bloom:Evet!
    Ayse:Stella,Flora için güzelliğini ve sevgilini feda eder misin?
    Stella:Aa!Brandon söz konusu..Iııııı!Evet!
    Ayse:Musa,Flora için sesini feda eder misin?
    Musa:Evet!
    Ayse:Tecna,Flora için içindeki sevgiyi,gücü feda eder misin?
    Tecna:Evet!
    Ayse:Layla,Flora için aileni feda eder misin? .
    Layla(Aisha)
    Peki!Evet!Kabul ediyorum.Canım ailem.Özür dilerim.Arkadaşımız için..
    Ayse
    Bende Flora'yı size getiriyorum.Çok fedakarsınız.Size ailenizi,görünüşünüzü,gücünüzü geri vereceğim.Alın bakalım.

    Flora ortaya çıkar.Daha yeni ayılmıştır.
    Flora
    Noldu kız...

    Söylemesine fırsat kalmadan Winx,Flora'ya sarıldılar.Flora bir şey anlayamadı ama o da sarıldı.Birden Halo bu mutlu anı bozdu.Ortaya çıktı.
    Flora,Layla(Aisha),Tecna,Bloom,Musa,Stella

    Arkadaşlık Kalkanı..
    Arkadaşlık kalkanı çok güçlüydü.Güçlü ışığı ile onu yok etti.Halo yok oldu.Winx'in arkadaşlığının bağı çok güçlülerdi.
    Öylesine yazdım.Nasıl?

    YanıtlaSil
  6. zeynep sıla şenMart 27, 2016 10:42 ÖÖ

    Hala gönderilebiliyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki canım. :)

      Sil
    2. Winx Club Türkiye E-posta 'nıza nasıl ulaşabilirim, bulamadım da.:) Şey benim tabletim Windows ile destekleniyor, tabletimden gönderme şansım var mı? Göndermek için Google hesabımın olması mı gerekiyor? Google 'a E-posta hesabınızı yazıyorum çıkmıyor. Acaba yanlış yerde mi arıyorum? Eğer yanlışsa, nereden E-posta hesabınızı bulabilirim? Eğer Windows 'tan gönderilebiliyorsa PowerPoint 'ten gönderebilir miyim? Winx Club Türkiye lütfen yardımcı olun.:)

      Sil
  7. bu hikayeler 8. sezon 16. böl falan uydurma evet çünkü 8. sezonda çocukları sdece dünayadan gizemli bir hırsız kaçırabilir. ayrıca trix mirix bitsin artık bu ne trix artık iyi olsun niye hep onlar çıkıyor inş 7. sezon sondur yeter artık !!! bu arada siz öniye benimkini yayınlamadınız?
    -özcanirem

    YanıtlaSil
  8. Bende bir şeyler göndermek istiyorum ama nasıl olucak?

    YanıtlaSil
  9. Winx Gizemli Macera Bloom: Kızlar Roxy 'nin odasından bir ses duydum gidelim mi? Stella: B-l-o-o-o-m, uyuyorum farkında mısın? Ahhh, ç-o-o-o-k uykum v-a-a-a-r. Hem eminim önemli bir şey değildir. Tecna: Bloom haklı hadi gidelim. Flora: Kızlar sanırım bir ses duydum, konuşmayı çok uzatmadan gidelim. Layla: Haklısın Flora hadi gidelim. Roxy 'nin odasında... Roxy: Kızlar! Kızlar! Buradayım! Burada ne olduğunu görmelisiniz. Stella: Burada ne olmuş? Aaaa baksana pençe izleri var. Roxy: Evet Stella. Sanırım Kalchara ve Brafillus saldırmış. Miusa: Nasıl? Roxy: Şimdilik bilmiyorum. Tecna: Kızlar Squonk ve Amorok nerede? Diaspro: Siz bilin artık canım. Hem, bulunda görelim. Bakalım peri hayvanlarınız olmadan ne yapacaksınız. Bloom: Bu Diaspro mu? Sesi çok benziyor. Diaspro: Bilemedin mi? Ah Bloom beni hiç tanımıyorsun. Buna Sky 'da dahil olmak üzere. Bloom: Senden daha çok şey bildiğim kesin ama. Diaspro: Asıl ben senden daha çok şey biliyorum. Neyse ben gidiyorum. Sizin gibi sinir bozucu perilerle uğraşmak istemiyorum. Tecna: Aaaa kızlar o da ne? Devam edecek...

    YanıtlaSil
  10. Winx Gizemli Macera 2. Icy: Kim olacak tabi ki biz, Trix. Ahahahhah. Stormy: Icy, hadi şu perilere biraz toz yutturalım. Darcy: Bensiz mi? Aaaa şimdi darıldım. Winx 'in yok olmasını görmek harika olacak. Layla: Siz nasıl geri döndünüz? Ama... Ama...Biz sizi Efsaneler Kitabına kilitlemiştik. Darcy: Kilitlemek mi? Siz asla bizi hiçbir yere kilitleyemezsiniz. Asıl biz sizi kilitleriz. Bloom: Winx dönüşün! Sihirli Winx Butterflix! Dönüştükten sonra... Stella: Sloria Güneşi! Bloom:Domino Ejderhası! Miusa: Melody 'nin Sihirli Melody 'si! Tecna: Zenith Teknoloji Akımı! Layla: Endros Dalgaları! Flora: Linphea Çiçekleri! Tecna, Flora, Layla, Miusa , Bloom ve Stella hep bir ağızdan: Winx Birleşik Sihir! Icy: Durun. Durun periler bir sürprizimiz var! Devam edecek...

    YanıtlaSil
  11. 1. Winx Gizemli Macera bölümünde Winx Gizemli Macera Bloom gibi çıkmış. Adı Winx Gizemli Macera. Winx Gizemli Macera Bloom yazan yerde "Bloom" Bloom 'un konuşması.:)

    YanıtlaSil
  12. Winx Gizemli Macera 3 Layla: Ah, inanamıyorum. Lord Darkar, Valtor, Orgon ve... Ve kara çember büyücüleri... Flora: Sadece onlar mı? Sadece onlar olsa iyi...Tritannus, Asheron ve Kalchara ve Brufflus. Stella: Dert etmeyin kılar. Daha önce onları nasıl yok ettiysek yine yok ederiz. Merak etmeyin. Yani umarım...

    Miusa: Ha... Hadi... Kı..Kı...Kızla...Lar... Ve ondan sonra Winx bayılır, kendilerini koskocaman karanlık ve ürkütücü bir ormanda bulurlar... Winx kendine gelince... Stella: Ah, başım! Burası da neresi? Sanki çok uykum var. Ama benim daha önce uykum yoktu ki... Tabii ya onlar yaptı. Tecna: Buradan kaçmalıyız ama...Ama nasıl? Miusa:Peki... Peki...Bloom nerede? Bloom! Bloom! Neredesin? Devam Edecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Winx Gizemli Macera Stella: Tecna, Layla! Neredesiniz? Miusa: Ah, Flora şükürler olsun! Ah, buradasın. Ben... Ben... Sizi kaybettim sandım. Stella: Tecna buradasın! Layla'yı gördün mü? Tecna: Maalesef Stella maalesef... Stella: Ne...Ne oldu... Yoksa... Yoksa... Başına kötü bir şey mi geldi? Tecna: E...Evet...Benim yüzümden... Dedi ve gitti Stella bir şey anlayamamıştı. Anladığı tek şey Layla'nın başına kötü bir şey gelmesi ve Tecna yüzünden olması... Kafası çok karıştı. Bağırarak peşinden koştu. Stella: Tecna... Tecna dur! Beni bekle! Tecna durdu, ağlayarak konuşmaya başladı... Tecna: Sen yokken Asheron geldi. Bize saldırdı... Layla' yı korumaya çalışırken birden... Birden düştüm... Sihirim de yanlış yere gitti. Stella Asheron Layla 'yı aldı. Stella: Hadi vakit kaybetmeden onu bulalım. Devam edecek...

      Sil
  13. ben boyama sayfalarini paintde boyadim ama nasil gonderecegimi bilmiyorum yardimci olurmusunuz?

    YanıtlaSil
  14. seda buyukakseker tesekkur ederim simdi onlari nasil gonderecegiz ben bir sey yapabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  15. 8.Sezon 25. Bölüm
    Roxy Yeni Güç ve Peri Hayvanı
    O gün Müdüre Faragonda bizi çağırdı . Faragonda:
    -Winx yeni bir görev var. Yeni düşmamınız adları: Rude ve Polita ikili kardeşler.
    Bloom :
    -Onlar kim Müdüre Faragonda .
    -Bloom ve winx onlar benim en büyük düşmanlarım.
    Flora :
    -Müdüre Faragonda daha açık konuşur musunuz?
    Faragonda:
    - Rude ve Polita alfeadaki arkadaşlarımdı. En yakın arkadaşlarımdı. Bir gün beraber üçümüz geziniyorduk. Aslında Rude ve Polita periye dönüşmüşler .Aslında cadıymışlar. Ve bana büyü yaptılar. Beni kurtaran Müdürdü. O günden sonra benim en büyük düşmanlarım oldular.
    Tecna:
    -Peki bizden ne istiyorlar?
    Faragonda:
    -Roxy'nın peri hayvanını istiyorlar. Aslında niyetleri buymuş. Dünya'daki son perinin hayvanını alıp sihrini güçlerine güç katmak istiyorlar.
    Miusa:
    -Neden ki ?
    Bloom:
    -Tabiki de sihirli boyutun en güçlü cadıları olmak istediler.
    Layla:
    -Lafa tutulduk. Nereye gidicez Müdüre Faragonda?
    Faragonda:
    -Sihirli boyuttaki en güçlü ormanına adı: Porosik Ormanı'na gideceksiniz.
    Tecna:
    -Ama orası sihirli boyuttaki en tehlikeli orman Müdüre Faragonda.
    Bloom:
    -Ama Müdüre Faragonda Roxy’nın peri hayvanı yok ki.

    Faragonda:
    Yok ama bulucak yakında.
    Stella:
    -Hadi gidelim siz konuşurken ben kıyafetleri bile yaptım hadi Porosik Ormanına gidelim.
    Flora ,Layla, Tecna Miusa aynan da:
    -Hadi gidelim.
    Bloom :
    -Kızlar önce Roxy alalım.
    Roxy’ı aldılar .
    Kızlar Porosik Ormanına gitti ve dönüştüler.
    “Winx Tynix “
    “Roxy Believix “
    Ve o sırada avcılardan kaçan tavşanları görürler. Roxy avcıları durdurur. Ve onları bir ağın içine koyar. Avcılar kaçamaz.
    Porosik Ormanı hem tehikeliymiş. Hem de yaşayan hayvanlara kurtarana bir dönüşüm veriyormuş.

    O sıra da Porosik Ormanında yaşayan” GÜÇ PERİSİ” gelmiş. Güç perisinin adı: Moriamış. Bloom:
    -Merhaba biz Winx Club’uz. Ben Bloom bunlar da arkadaşlarım Stella, Miusa, Layla , Flora , Tecna ve Roxy.
    Güç perisi Moria:
    -Ben Güç perisi Moria . Tanıştığımıza memmun oldum.Roxy doğa sana bir güç vermek istiyor adı: Tynix gücü sana doğa ve ben veriyorum.
    Roxy Tynix gücüne sahip olur.
    Roxy :
    -Ama benim Peri hayvanım yok.
    Moria:
    -Olacaktır.
    O sırada bir kurt sürüsü geçer. Kurt sürüsü bir grup kuşu kovalıyordu. Bir kuş yaralıydı. Roxy kuşu alır. İyileştirmek için Alfea’ya götürürler. Birkaç gün sonra kuş iyileşir. Roxy’ye teşekkür edecekken Roxy’si ve kuş bağ kurarlar. Ve kuşun adı : Tatlış olur . Tatlış için parti hazırlanır. Parti güzel geçer ve Roxy’de peri hayvanı ile Winx’in üyesi olur.

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -