Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Pazar, Mart 20, 2016



Bildiğiniz üzere yan seri WOW'un (Winx'in Dünyası) ilkbaharda yayınlanması bekleniyor! Yayınlanmasına da az bir süre kalmışken yeni bilgiler ortaya çıkıyor. WOW'un konusu hakkında bilgi de ortaya çıktı.

WOW'un konusu tam olarak şöyle: 

Winx Dünya'nın her tarafında yetenekli çocukları arıyor. Ancak gizemli birisi çocukları kaçırdı ve Winx onları kurtarmak zorunda!

Dediğimiz gibi WOW ilkbaharda İtalya'da ve birçok ülkede yayınlanacak; ancak şu an için Türkiye'de yayınlanması yıl sonu olur gibi gözüküyor.

Peki sizler WOW'un konusunu nasıl buldunuz? Daha ilgi çekici olmasını mı bekliyordunuz yoksa gerçekten heyecanlı mı? Düşüncelerinizi bekliyoruz!

{ 40 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. heyecanlı ama kötülerle yada dönüşümle ilgili bilgi varmı?
    -özcan irem

    YanıtlaSil
  2. heyecanli umarim 7 sezon gibi cocuksu olmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum :)

      Sil
    2. Aynen 7. sezonu çoğu kişi beğendi ama bence çok da güzel değildi umarım WOW beklediğimize değer.

      Sil
    3. çocuksu değil.:)

      Sil
    4. Biraz daha yetiskinlere hitap edecek cinsten

      Sil
    5. Biraz daha yetiskinlere hitap edecek cinsten

      Sil
  3. Winx' in Dünyası' nı (WOW) merakla bekliyorum. Peki WOW burada yayınlanacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki ilk olarak bizde yayınlanacak. :)

      Sil
    2. Ama ayın kaçında yayınlanacak ama lütfen çok ama çok rica ediyorum planet çocukta yayınlasın ben onu izlemezsem ölürüm lütfennnnnnnn

      Sil
    3. Umarım planet çocukta yayınlanır :) önceki yayınlandığı kanalın adı neydi? Umarım orada yayınlanmaz :( ^-^

      Sil
  4. Daha Heyecanlı birşey Olmasını beklerdim . Ama tanede güzel

    YanıtlaSil
  5. harika ama yıl sonu mu çıkacak off şimdiden sıkıldım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nisan 2016 da ingilizce olarak izleyebilirsin.

      Sil
    2. özür dilerim yaz mevsiminde çıkacakmış

      Sil
  6. Ben şimdiden sevdim. 💜💜

    YanıtlaSil
  7. Ya!Daha heyecanlı olsaydı keşke...Daha heyecanlı bir şey beklerdim ama yinede saygı duyuyorum. :/

    YanıtlaSil
  8. ben korkuyorum! neden! çocuklar? ya dönüşüm olmassa ?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber göreceğiz. :)

      Sil
    2. güzel bir konu ama dönüşüm olacak mı çok acayip ama bunu kimse bilmiyor ve yayınlanmasına koca bir yıl var. :)

      Sil
  9. Gerçek çocukları mı kaçıracaklar ve gerçek winx mi kurtaracak?

    YanıtlaSil
  10. Ya eğer gerçek dünyanın çocuklarını kaçıracaklarsa ben korkarım

    YanıtlaSil
  11. O zaman bu yayını Planet Çocuk kanalına da alın lütfen

    YanıtlaSil
  12. Seda sana bir soru winx i gerçekten görmek istermiydin?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke gerçekte de periler olsa

      Sil
    2. gerçek olan periler perileri seven insanlardır kalbinin sesini dinleyen mutlu olan ama iyi davranmak yardım etmek de geçerli kısacası= peri olan iyi insanlardır.:) (perilerin tarihi adlı kitabı okumanı tavsiye ederim veya benden bilgi alabilirsin) :)

      Sil
  13. Şuan yayında mı?

    YanıtlaSil
  14. aslinda gercekte periler var ama biz onlari goremeyiz

    YanıtlaSil
  15. sadece cennetde gorebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar melek periler iyiliği seven insanlardır.:)

      Sil
  16. arkadaşlar wow winx i nisan 2016 da ingilizce olarak google da aratırsak izleyebiliriz ben fragmanından baktım. size kötü haber dönüşüm olmayacak(%89). iyi haber benim izlediğim fragmanı buradan izleyebilirsiniz google ya yazın ki wow world of winx watch. fragmanları ingilizce olarak çıkacaktır ama baya heyecanlı bir şey olduğu fragmandan da belli oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özür dilerim yaz gelince çıkacakmış tarihler karışmış.

      Sil
  17. -Wow Reality Show ve Paparazzi temalı.

    -Winx bu paparazzilerden kaçmaya çalışıyor ve kimliklerini ifsa etmemek adına görevleri sadece geceleri yapıyorlar,o esnada sihir kullanmamaya yemin ediyorlar,kaçırılan yetenekli insanları kurlarmaya çalışıyorlar... Gerçekten konusu çok değişik.

    -Son bölümlerde Roxy de görevlere katılacak ve sorunu yüksek ihtimal bu kız çözecekmiş.

    Son bir Spoiler daha:Dreamix'i 2.bölümde kazanıyorlar. Dönüşüm sahneleri Tynix'i andıracak cinsten ve 6 perinin (sonradan 7 de olabilir) dönüşümleri 1 dakikaya sığdırılmış.

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -