Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Çarşamba, Haziran 08, 2016


Sizlere yine bomba gibi bir haberimiz var! 

Winx dergisinin çevirisini ısrarlarınız üzerine kabul etmiştik. 
Çeviriyi yaparken gözüme takılan bir şeyi göstermek istiyorum. Kısaca konu şöyle: 

Winx kızları blog açıyorlar ve o blogta yeteneklerini sergiliyorlar. Resim, müzik, spor... Tanıdık geldi mi? Doğru! World Of Winx'in de konusu bu! Ancak bir virüs sayesinde Tecna'nın bilgisayarı çöküyor ve resimde gördüğünüz konuşmalar oluyor. World Of Winx'de de yetenekli çocukların yetenekleri çalınıyordu. Şimdi ise Winx'in yetenekleri çalınıyor. Ve bu büyüyü yapan OGRON! Romanın sonunu da çevirdiğimizde çıkan sonuç (İnanın sonunu söylemeyi istemiyorum.): Ogron bir şekilde Winx'in yeteneklerini (Güçlerini değil) çalıyor ve Solaria'dan (Neden orada oldukları bilinmiyor.) temelli kaçıyor. Tahmin edeceğiniz gibi Duman aralarında yok. 

Bu aklımıza şu soruları getiriyor: Acaba World Of Winx'de Büyücüler olacak mı? Onlar Solaria'da nasıl tutsak kaldılar? Eğer yeni seride olacaklarsa Jim, Yargıç ve Puff ile bağlantıları ne? Aslında 4. sezonun dünyada geçtiğini ve WOW'un da dünyada geçeceğini göze alırsak imkansız gibi gelmiyor. Aklıma teoriler geliyor ancak resmi bilgiler olmadığı ve yüzde yüz doğru olmadıkları için paylaşmayı arzulamıyorum. 

Ancak sizin teorileriniz varsa paylaşmaktan çekinmeyin. Ayrıca size de bir sürprizimiz var. Yazın Büyücüler'in içerisinde olduğu gerçekten müthiş bir dergi serisini yayınlamayı düşünüyoruz. Ayrıca Daphne'yi seslendiren ses sanatçısından aldığımız bilgiye göre Daphne World Of Winx'de olmayacak. 

Teorilerinizi ve düşüncelerinizi paylaşmayı sakın unutmayın! 
Yepyeni haberler gelmeye devam edecek. Takipte kalın. :)

- Phoenix

{ 21 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. bu biraz saçma olur çünkü 4 .sezonun sonunda donarak çlmüşlerdi diye hatırlıyorum ama maceralı olacak gibi gözüküyor her ikiside :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın donmuşlardı

      Sil
    2. benimde aklima takildi su sey: acaba onu icymi kurtardi? olabilir gercekten.

      Sil
  2. Ay heyecanlandım şimdi... Meraklandım da... Ama Daphne 'de olsaydı iyi olurdu. Bence de bir bağlantı olabilir... Çizgi romanı burada yayınlayabilir misiniz? Meraktan çatlıyorum da.:)

    YanıtlaSil
  3. Roxy olacak mı wow da ? bide solaria en güçlü krallıktı ya sanırım o yüzden oradan kaçıor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solaria en güçlü krallık değil ama o ülke evrenin merkezidir.Solaria'nın gücü 3 güneşinden ve ışığından alıyor ve evrenin en güçlü krallığı Domino'dur yani diğer adı ile Sparks'dır.Şey aslında ben senin düşüncelerine bir şey diyemem çünkü dünyadaki en iyi duygu düşünme hakkıdır sen bana çok fazla alınma okey.

      Sil
    2. Roxy kesinlikle olacak,1.sezonun sonlarında o da Winx'le görevlere katılacakmış.

      Sil
  4. Ya şey ben sizin şarkılarınızı çok beğeniyorum bu yüzden o şarkıları flaş belleğime yüklemek istiyorum ve arkadaşlarıma dinletmek istiyorum ben şu âna kadar bir sürü arkadaşıma sizi tanıttım bu yüzden olur mu?

    YanıtlaSil
  5. Şey bide Flora'nın üstünde peri giysisi ve kanadı var acaba çizgi romandaki yeni dönüşüm bu mu olacak?

    Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. dafni olmazsa olmazsa olmaz ki aaaaaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  7. World Of Winx soylede olabilir: Orda trix onlari kurtarir ve is birligi yapmayi dusunuyordular. Ama ogron ve karacember buyuculerinin guc toplamalari gerekiyordu. Bu yuzden de trix onlara guc veriyordular. Bir sure boyle oldu. Karacember buyuculeri kendilerine geldikden sonra winxsin yetenekli cocuklari aradigini duyarlar. Sonra biraz dusunup bir plan kurarlar ve cocuklarla winxsin yeteneklerini ellerinden alirlar.
    Sonrasini dusunup yazicam

    YanıtlaSil
  8. gerçekten ilginç neden duman yok olsada yani mantık ne anlamadım . belki bir güç onları kurtardı KoNuL ILyaSqizi derdiğigibi ıcy olabilir mi?

    YanıtlaSil
  9. ben sadece fikrimi soyluyorum

    YanıtlaSil
  10. ipek benim adresim KoNuL ILyaSqizi ablamin ben bazen onun adresinden yorum yaziyorum

    YanıtlaSil
  11. Açıkçası ben beğenmedim 4. Sezonda donmuş sonrada buzlar kırılmıştı baya saçma ölmüşlerdi .

    YanıtlaSil
  12. ben dayanamadım şuan ingilizce izliyorum wowu

    YanıtlaSil
  13. evet teori:tecnanın bilgisayarına virüs girdiyse o sarı ceketli OGRON yapmışda olabilir ama bu 1.seri teorimin 1.bölümü daha pek bişi bilmediğim için bu seferki bende size bilgiler paylaşıcam

    YanıtlaSil
  14. 2.bölüm teorim:ilk olarak miusa ve bloom yetenekli bir sanatçıyı (çocukları kaçıracaktı) kurtarmak için yetenek hırsızını durdururlar miusa sihir yapmak istemiş ve bloom da onu uyarı altına almıştır uyarmış yani...2.teori sonra layla göreve katılır ve o kişinin bir çöp kovasının arkasında sanan layla o kovaya tekme atar ama orda bir kedi var

    YanıtlaSil
  15. 4.teori:kedi Orgon u görüyor ve winx bir karavana 35 dakikaya gidiyor wow gösterisinde kendi yerlerinden yemek yiyorlar reçel li ekmek sonra world of winx gösteri sahnesinde winxteki stellanın özel bir simge belirleyici gibi bişey vardı tıpkı enchantixteki peri tozu şişesi gibi...bilgi 5 5.teori---Şimdi sizinki gibi bomba gibi bir haberim var daha sonra gösteride şu kısımları söylüyor ama söylemekten korkuyorum o yüzden kötü kısmı 6 harf aralık bırakıcağım gösterideki bloomun yaptıklarına erkek sunucunun beyaz saçı var dediki kelimeler veya cümleler:give it up for the wow derken geldik yasak konuma s------e------x now lets follow our stars as vacant right to işte o s******e******x diyor bu nedir artık öğrenmek istemiyorum winxteki bazı yeni kişileri pek sevmedim devam edelim winx gösterideki çocuklar için 6 jüri oldular

    YanıtlaSil
  16. 6.teori şu an 6 yetenekli kişi seçildi ama birisi sayılmaz bence çünkü bir köpek veya kedi ama büyük ve beyaz tüylü ve stellanın gardırobu var florayı güllü bir yeşil koyu elbise ile flora yı sihirli bir elbise giydirdi stellanın gardropu altın sarısı ve çok büyük olacak

    YanıtlaSil
  17. 7.teori (yeni sezon bilgi seti ) ve bir sanatçı şarkı söyler sanatçı finalist listesine girer ve winx dreamix dönüşümünün etkisi altına alınır ... ama kesin bilgi OGRON O sanatçıya karşı gelir... tehlike gölgesini görür wow daki anahtar kelimelerden birisi Tehlike Gölgesi kolyesini alırken o gölgeyle tekrar karşılaşır ve winx dreamix etkisiyle yardım eder ama dreamix dönüşümünde değiller.galiba turuncu saçlı birisi ona saldırmak istemiş ve boruya kaçıp winx peşine koşar ve o denize düşerken winx yardım eder saldırıp saldırmadığı ve itiraf edip etmediği belli değil ve özür dileyip beğeni falan alıyomuş my like dedi neyse sarı montlu olanlardan winx şüphelendi o gölge yine ormandayken o finalist sanatçıya gelir winx ilerleyen bölümlerde yeni güçler kazanıcak

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -