Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cuma, Mart 11, 2016

Herkese merhaba!
Gece saat 03.25'den sizlere sesleniyorum. 
Evet, yanlış duymadınız! Bu saate kadar dergiyi yetiştirmeye çalıştım ve ancak yetişebildi.

Dergi normalde hazırdı; ancak son anda dergiye çizgi roman koyulması kararlaştırıldı. 
Bu yüzden bu gecikme yaşandı. Sizleri tüm gün boyunca beklettik; ama dediğim gibi çizgi romandan dolayı gecikme yaşandı. Umarım bu gecikmeye değecek bir dergi yapabilmişizdir.

Ayrıca bloğumuz 700.000 görüntülenmeyi ve Facebook sayfamız da 2.000 beğeniyi geçti! 
Hepinize çok teşekkürler! Sizler oldukça daha da büyümeye devam edeceğiz! :)

Yorumlarınız bizler için çok önemli. Yorumlarınızı kesinlikle bekliyoruz! :)

Lafı çok uzatmadan sizi dergi ile baş başa bırakıyorum.
Kendime iyi uykular, sizlere de iyi okumalar diliyorum!


DERGİYİ OKUMAK İÇİN RESME TIKLAYIN!
HEPİNİZE MUTLU YILLAR!!! :)

{ 10 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. 3. sayı ne zaman çıkar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ettim de cevaplarsanız sevinirim

      Sil
    2. Yaza kadar yeni sayı yok. :)

      Sil
    3. ok bilgi için teşekkürler

      Sil
  2. Marinette Lady BugMart 28, 2016 10:52 ÖS

    Mucize Uğur Böceği ile Kara Kedi
    adlı blogunuzun dergisi ne zaman çıkar? merak ettim :3

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -