Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Çarşamba, Mayıs 18, 2016



TEST

Ne tür bir sanatçısın?



Güzel bir gün batımından hemen önce:
A
Bir fotoğraf çekersin
B
Bir resim çizersin
C
Bir şiir yazarsın


Bir Winx seç:
A
Flora
B
Stella
C
Musa


En iyi arkadaşın bir hediye seçmek zorundasın:
A
İkinizin en iyi selfilerinden oluşan bir kolaj yaparsın
B
Komik bir karikatür çizersin
C
Ona bir şarkı hediye edersin


Senin için en önemli nitelikler:
A
Zeka ve cesaret
B
Hayal gücü ve tutku
C
Duyarlılık ve iyi huyluluk


Tatildeyken yapmak istediklerin:
A
Gittiğiniz yerin her şeyini keşfedin
B
Sihirli aksesuarlar alın
C
Oranın müziğini yapan bir konsere gidin





{ 11 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Yanıtlar
    1. Ben tasarımcı olmayı zaten istiyordum. Harika bir iş. Tabi öğretmenlikten sonra...

      Sil
  2. 'B' çıktıgerçekten tasarımcı olmak istiyorum.:)

    YanıtlaSil
  3. 22 Mayıs annemin doğum günü ama BİLSEM sınavının resim mülakatı var ve babam iş seyahatinde.

    YanıtlaSil
  4. offfffffffffffffffffffff bu testte bile karar veremiyorsam ben moda tasarımcısı mı? şarkıcı mı? olmalıyım!:)

    YanıtlaSil
  5. B çıktı holeyyyy!!!!

    YanıtlaSil
  6. bana a çıktıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııı

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -