Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Perşembe, Mayıs 19, 2016

Sıradaki çizgi romanı siz belirlemek istemez misiniz? 
O zaman hoşunuza giden kapağa oy verin ve yakında yayınlanacak olan çizgi romanı seçin.

Ayrıca size bir sır verelim. Bu yaz çizgi romanlardan çok özel bir seri yayınlanacak. 
Daha fazla özel çizgi roman için beklemede kalın.


Hangi çizgi romanın yayınlanmasını istiyorsunuz?

{ 11 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Ama Phoenix'in Alevi çizgi romanı çıkmayacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Phoenix'in Alevi çizgi romanından sonra ne çıkmasını istersiniz?" diye soruyoruz canım. :)

      Sil
  2. arkadaşlar 1 i seçin o daha uzun

    YanıtlaSil
  3. Ben 2' ye oy vermek istedim.:) Bilmiyorum bir anda 2 daha iyi geldi.:)Y-a-a bir de olabilir. Kararsız kaldım.:(

    YanıtlaSil
  4. Diğerlerini de sonra yayınlar mısınız?

    YanıtlaSil
  5. Iki çok güzel görünüyor . 5. Sezon en sevmediğim olan olduğu için 1 i seçmedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda benim gibi 5. sezonu pek sevmeyen biri.. (Her bölümünü izlesemde Tritannus'tan bıkmıştım.)

      Sil
  6. ahahah 1 oy var aralarında :D

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -