Popüler Paylaşımlar

Editör : Unknown Pazartesi, Ağustos 07, 2017

Görüntünün olası içeriği: 3 kişi, gülümseyen insanlar, sahnedeki insanlar, müzik enstrümanı çalan insanlar ve konser

İşte World of Winx Resmi şarkılarını Türkçe seslendiren şarkıcı! Buket Bahar,bu şarkıcı aynı zamanda Regal Akademi şarkılarını da söyledi,World of Winx şarkılarını da tamamladığını söyleyen Buket Bahar,nasıl keşfedildiğini anlatıyor:
Büyükada’da lahmacun yerken oldu. Şaka gibi geliyor belki ama gerçekten öyle. Vapur beklerken yemek yediğim yerde, eski bir arkadaşımla karşılaşıyorum ve tesadüf eşi Regal Academy’yi Türkiye’ye getiren firmada çalışıyor. Kısa bir tanışmadan sonra, olaylar gelişiveriyor. Önce demo, sonra bir şarkılık deneme, sonrasında da bütün sezonun şarkılarını bana veriyorlar. 12 şarkıyı Türkçeleştirip seslendirerek birinci sezonu bitirdim. Youtube’dan kanalında izleyebilirsiniz. Çok eğlenceli bir çizgi dizi. Son olarak da ‘World of Winx’in yeni sezon şarkılarını Türkçeleştirip seslendirdim.

Daha önce yaptığım müzikal şarkı uyarlamalarından da çok keyif almıştım. Sanırım en sevdiğim işlerden biri, stüdyo şarkıcılığı, çizgi film ve jingle seslendirme. Umarım Disney animasyonlarının şarkılarını da ben yaparım bir gün.

{ 1 yorum... oku ya da sen de yorum yap! }

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -