Popüler Paylaşımlar

Editör : Unknown Perşembe, Temmuz 20, 2017



Winx Club'ın BİLGİSAYAR OYUNUNU indirmek ister misiniz? O zaman bu adımları takip et!

emoji gif ile ilgili görsel sonucu1.ADIM - Aşağıdaki linkten dosyayı indir! emoji gif ile ilgili görsel sonucu


emoji gif ile ilgili görsel sonucu2.ADIM - Çıkan dosyadan setup.exe'ye tıkla ve kurulumu başlat! emoji gif ile ilgili görsel sonucu

emoji gif ile ilgili görsel sonucu ►3.ADIM - Kurulum bittikten sonra son'a bas ve oyun kurulduktan sonra masaüstüne gelen ''W'' şeklindeki oyunun ikonuna tıkla,TA-DA! Oyunun açıldı!

VİDEOLU ANLATIM İÇİN TIKLA!


{ 3 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Yaşasın! Sonunda indirecek bir yer buldum!
    Facebook ta kullanıcı adım: Meryem Aydın

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -