Popüler Paylaşımlar

Editör : Unknown Salı, Ağustos 02, 2016




Sevgili Periler,sizler için yepyeni bir kitap hazırladık! ''Hepsi Alışveriş Yüzünden'' adlı kitabımızda
bakalım perileri ne gibi zorluklar bekliyor? İyi Okumalar! Phoenix Admine teşekkürler!


DERGİYİ OKUMAK İÇİN RESME TIKLA!


{ 12 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. güzel olmuş bunu siz mi yazdınız
    buna zaman neredeydiniz neredeyse umudumu yitirecektim
    -winx flora

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aptal o kitap Igınıo Straffi nin altında da yazıyo

      Sil
    2. Üyelerimizle bu şekilde konuşamazsınız.Haddinizi bilin bir başka kötü yorumunuzda sitemizden engelleneceksiniz.

      Sil
    3. vocaloid len and rinEylül 07, 2016 10:31 ÖS

      ne nasıl yani böyle konuşma lütfen ben winx i sevmem ama saygı duyuyorum mesela bu site winx sitesi ben winx sevmem ama bu site çok hoş ben başarılarınızın devamını dilerim:) ÖHÖM İKİZİM HAKLI LEN BAK AYNI FİKİRDEYİZ ANLIYORMUSUN? evet rin ama mantıklı

      Sil
    4. ADSIZ ben bunu siz mi yazdınız derken siz mi çeviri yapıp yazdınız manasında söylemiştim ve ''aptal'' da sensin
      -winx flora

      Sil
  2. ne oldu phoenx hikaye uyduramadın mı ?! :) ha ha ha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyorsun lan sen! Adaplı konuş. Madem o kadar kolay sen bir tane hikaye "uydur"!

      Sil
    2. ha bu arada iki yorum içinde özür dilerim o gün başıma kötü birşey geldi ve soluğu en sevdiğim bölümde aldım .Ama sonra çıldırmak üzereliğimi böyle attım. Bunun yanlış olduğunu biliyordum . Ama yorum silmeyi bilmiyordum ve olan olmuştu.Ve şimdi bunun için özür diliyorum. :( :( :(

      Sil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -