Popüler Paylaşımlar

Editör : Unknown Pazar, Ağustos 28, 2016


Yepyeni bir Sizden Gelenler kutusuyla daha sizlerleyiz! :) Gönderileriniz için çok teşekkürler :)


Şeker Kızım'dan gelenler









Buse Malkoç'dan gelen


İrem Şerife Söyük'den gelen


Melek Çavuş'dan gelen bir hikayemiz var! :

Roxy Yeni Güç ve Peri Hayvanı
O gün Müdüre Faragonda bizi çağırdı . Faragonda:
-Winx yeni bir görev var. Yeni düşmamınız adları: Rude ve Polita ikili kardeşler.
Bloom :
-Onlar kim Müdüre Faragonda .
-Bloom ve winx onlar benim en büyük düşmanlarım.
Flora :
-Müdüre Faragonda daha açık konuşur musunuz.
Faragonda:
- Rude ve Polita alfeadaki arkadaşlarımdı. En yakın arkadaşlarımdı.Bir gün beraber üçümüz geziniyorduk.Aslında Rude ve Polita periye dönüşmüşler .Aslında cadıymışlar. Ve bana büyü yaptılar. Beni kurtaran Müdürdü. O günden sonra benim en büyük düşmanlarım oldular.
Tecna:
-Peki bizden ne istiyorlar?
Faragonda:
-Roxy'nın peri hayvanını istiyorlar. Aslında niyetleri buymuş. Dünya'daki son perinin hayvanını alıp sihrini güçlerine güç katmak istiyorlar.
Miusa:
-Neden ki ?
Bloom:
-Tabiki de sihirli boyutun en güçlü cadıları olmak istediler.
Layla:
-Lafa tutulduk. Nereye gidicez Müdüre Faragonda?
Faragonda:
-Sihirli boyuttaki en güçlü ormanına adı: Porosik Ormanı'na gideceksiniz.
Tecna:
-Ama orası sihirli boyuttaki en tehlikeli orman Müdüre Faragonda.
Bloom:
-Ama Müdüre Faragonda Roxy’nın peri hayvanı yok ki.
Faragonda:
Yok ama bulucak yakında.
Stella:
-Hadi gidelim siz konuşurken ben kıyafetleri bile yaptım hadi Porosik Ormanına gidelim.
Flora ,Layla, Tecna Miusa aynan da:
-Hadi gidelim.
Bloom :
-Kızlar önce Roxy alalım.
Roxy’ı aldılar .
Kızlar Porosik Ormanına gitti ve dönüştüler.
“Winx Tynix “
“Roxy Believix “
Ve o sırada avcılardan kaçan tavşanları görürler. Roxy avcıları durdurur. Ve onları bir ağın içine koyar. Avcılar kaçamaz.
Porosik Ormanı hem tehikeliymiş. Hem de yaşayan hayvanlara kurtarana bir dönüşüm veriyormuş.

O sıra da Porosik Ormanında yaşayan” GÜÇ PERİSİ” gelmiş. Güç perisinin adı: Moriamış. Bloom:
-Merhaba biz Winx Club’uz. Ben Bloom bunlar da arkadaşlarım Stella, Miusa, Layla , Flora , Tecna ve Roxy.
Güç perisi Moria:
-Ben Güç perisi Moria . Tanıştığımıza memmun oldum.Roxy doğa sana bir güç vermek istiyor adı: Tynix gücü sana doğa ve ben veriyorum.
Roxy Tynix gücüne sahip olur.
Roxy :
-Ama benim Peri hayvanım yok.
Moria:
-Olacaktır. O sırada tavşan sürüsü geçer. Tavşanlar Roxy’nın yanına gittiler. Roxy tavşanın birini alır o sırada bir bağ kurarlar ve Roxy’nın de bir peri hayvanı olur.
YAZAN
Melek Çavuş







{ 15 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller *-* Hikayeye de bayıldım *-*
    -Eylül Dilsiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Adsız(Eylül Dilsiz ) Benim Takma adım da Stella&Flora :)

      Sil
  3. hikaye harika ama tynix peri hayvanlarinin sihirli bir uyum kurdugu ve yaratdigi bir gucdur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpek üzgünüm onu düşünmemişim .

      Sil
  4. ben şahsen 7. sezonu hiç beğenmedim herşey hayvanla ve doğayla ilgili dönüşümleride hiç güzel değil

    YanıtlaSil
  5. inşallah diğer sezonlar güzel olur

    YanıtlaSil
  6. daha önceki sezonları çok güzeldi ama çirkinleştirdiler

    YanıtlaSil
  7. Vocaloid hatsune mikuEkim 04, 2016 1:06 ÖÖ

    Abey ne alaka

    YanıtlaSil
  8. Harika ama melek çavuşun hikayesini beğenmedim

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -