Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cuma, Mayıs 06, 2016

Hepimize müjde! 
Yakında yeni bir Winx uygulaması geliyor! Adı "WinxNews"

Yeni uygulama bu ay bizlerle buluşacak gibi duruyor. Bu yeni uygulamada neler yapabilirsiniz? 

Öncelikle en büyük özelliği dünya çapında kullanılabilir ve tüm ülkelerde erişilebilir olacak. Bu uygulamada yeni ve resmi haberler paylaşılacak. Ayrıca aynı bizim gibi Winx severlerin olduğu bir ortama giriş yapacağız. Dünyada herhangi bir yerde bulunan bir başka Winx sever ile konuşabileceğiz ve bizim gibi zevkleri olan insanlarla konuşabileceğiz. 

Maalesef uygulama sadece - şimdilik, umarım- Google Play mağazasına geliyor. Tüm diğer cihazlarda da bu uygulamayı görmek istiyoruz. 

Mayısta çıkacağı düşünülen uygulama için heyecan dorukta. Sence bu yeni uygulama nasıl bir deneyim olacak? 

Yorumlarınızı bekliyoruz. :)

- Phoenix


{ 9 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Keşke diğer cihazlarda da olsa. Google Play bende yokta. Ben zaten başka ülkeden Winx severlere tanışmak isterim. Çünkü çok büyük bir Winx hayranıyım da.Bütün Winx bölümlerini izledim 7.sezon un tüm bölümleri hariç. (1,2,3,4,5 ve 6.sezonun tüm bölümlerini izledim. Hatta yeni çıktıklarında İngilizcesini, İtalyancasını izledim. Tamam İngilizcesini biraz anladım ama İtalyancasını gelde bir bana sor. (kısaca İtalyancasından hiçbir şey anlamadım).:)

    YanıtlaSil
  2. Bu TYNİX Uygulaması mı yani oyun mu ücretsiz mi?

    YanıtlaSil
  3. o winx haberleri hakkında winx news yani winx haberleri

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. umarım cok cabuk gelır :) sabırsızlanıyoruuuumm^-^

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar Winx Club Mayıs Sayısı Çıktı!!!

    YanıtlaSil
  7. Yani bu uygulama winx gaberi vereckse dergi çıksa yarışma çıksa haberi bu uygulamadan mı göreceğiz?

    YanıtlaSil
  8. Daha Çıkmadı mı?

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -