Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Pazartesi, Mayıs 30, 2016

Müziğin sihriyle büyümek!


Bugün benim doğum günüm...çocukken odamda ilk şarkılarımı yazdığım günler daha dün gibi.
İşte müzik tam olarak bu demek! Eğlenceli vakit geçirmek ve büyümek!


İşte müziğin 3 sihirli gücü:
-   İşbirliği yapmanı sağlar: Bir müzik grubu ortak bir hedef için birlikte çalışır...konserin başarılı olması!


-   Hafızanı güçlendirir. Bazen bir şarkıyı hatırlamak bir şiiri hatırlamaktan çok daha kolay. Nasıl mı? Melodi sayesinde!  
-   Utangaçlığınızı yenmenize de yardımcı olur. Sonuçta birilerinin önünde çalıyor ve şarkı söylüyorsun, değil mi? 
Sen de böyle düşünmüyor musun?
Musa - Winx Club

{ 7 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. ahh benimde keşke böyle bir odam olsaaaa ve bide yine utangaçlığımı yenemiyorum bende gitar çalıyorum hatta saz piyano ve keman da ama sonuç = 0 :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın bende yenemiyorum nedense😔

      Sil
    2. sahneye çıktığımda gülmeye başlıyorum ,SAHNEYE YARIN ÇIKICAM

      Sil
  2. Ben sahne önünde pek şarkı söyleyemem. Neden mi? Ben ne bileyim...Utanırım...Sesim güzel olmadığı için değil utangaçlıktan. Ama kendi kendimeyken evet. Ben bir şarkıyı bir kaç kere dinleyince birde onunla birlikte söyleyince ezberleyebiliyorum. Müzik insanın içini rahatlatıyor. Katılıyorum Miusa.:)Ama sesim güzel mi değil mi karar vermedim daha...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sesini bana gönder bende sana göndereyim çok mantıklı böylelikle anlarız :D

      Sil
    2. Ama gönderebilirim ki? Bunun için olanak yok.:(

      Sil
    3. Yani "Nasıl gönderebilirim ki?" dedim.:/

      Sil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -