Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cuma, Nisan 01, 2016


SENİN WİNX KARAKTERİN YARIŞMASI



Merhaba Periler! Yepyeni yarışmamız ile sizlerleyiz!
Yarışma çok kolay! Tek yapmanız gereken bloğa yüklediğimiz  "Winx Dress Me Up!" oyunundan kendinize ait Winx karakteri tasarlamak!
İster peri, ister cadı veya istersen bir uzman da tasarlayabilirsin!
En güzel karakteri yarat ve kazan!


Oyunu oynamak için resme tıklayın!





Bize yarattığın karakteri alttaki form ile yollamayı unutma!

Perinin/Cadının/Uzmanın Adı:
Gücü:
Gezegeni:
Hobileri:
Yaş:
İşi:
Gelecek planları:


Örnek Gönderi:



Perinin Adı: Amelia

Gücü: Hava 

Gezegeni: Nerenia

Hobileri: Hava durumları hakkında araştırma yapmak ve yağmurlu havada dolaşmak

Yaş: 21

İşi: Prenses

Gelecek planları: Gezegenindeki insanları mutlu etmek



SON TARİH: 15 NİSAN!


Karakterlerinizi Facebook sayfamızdan bize mesaj olarak yollayabilirsiniz. 
Eğer Facebook'unuz yoksa e-mail adresimize mail olarak atabilirsiniz.


E-Mail Adresi: yonetici.winxclubturk@gmail.com


Hepinize başarılar!


{ 17 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. zeynep sıla şenNisan 02, 2016 12:34 ÖS

    yarattığımız karakterleri nasıl göndereceğiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben admin değilim ama zaten sonda yazıyor mesaj at diye

      Sil
    2. zeynep sıla şenNisan 04, 2016 7:36 ÖS

      Orasını biliyorum ama resmi kaydedemiyorum

      Sil
  2. Benim e-postam ve Facebookum yok.Nasıl gönderebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gmail den kur abilirsin bence çünkü sadece microsoft hesabı açman lazım sonra rahatça yollayabilirsin

      Sil
  3. Peri mi hazırladım ama resmi ni Facebook a nasıl aktarabiliriz ??

    YanıtlaSil
  4. Ya katılmak istiyorum ama formu nereden doldurucam ve fotoğrafı atamıyorum nasıl atabiliriz winx club türkiye lütfen söyler misiniz lütfen biraz yardım edin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeynep sıla şenNisan 08, 2016 5:40 ÖS

      Facebook varsa bilgileri yazıp karakterinin resmini çekerek yolla,yoksa mailden aynı şeyleri yaparak yolla

      Sil
    2. Tamam çok teşekkür ederim.

      Sil
    3. Ama resimi çekince iyi görünmez.

      Sil
    4. Facebook adresinize yarışmanın yorumlarının olduğu yere Seda Büyükakşeker yazan facebook benim o hesabımla gönderdim gönderdim bakın lütfen.

      Sil
  5. Ya fotoğrafı atamadıktan sonra katılamayız ki.

    YanıtlaSil
  6. Yeni soru yarışması yapar mısınız lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen lütfen ne olur

    YanıtlaSil
  7. Hani daha anket başlamadı

    YanıtlaSil
  8. Yarışmanın kazananı kim?

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -