Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cumartesi, Nisan 30, 2016


SENİN WİNX KARAKTERİN YARIŞMASI

- SONUÇLAR! -


Evet periler! Sonunda beklenen an geldi. 
Hepsi birbirinden şık perilerdi ve sizlerin oylarıyla ilk 3 belirlendi.

İşte Sonuçlar!


1) SILA ŞEN



2) MERVE BAŞKAYA



3) SEDA BÜYÜKAKŞEKER



 TEBRİKLER! 


{ 33 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler 2. olmuşum

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim ödül de olacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ödülüm müthiş

      Sil
  5. Ödül veriliyor mu? ben 3'üncü olan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok meraklısın ödüle

      Sil
    2. Ödülümü aldım çok güzelmiş

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. teşekkürler ödülüm çok güzelmiş

      Sil
  7. 3'üncü olan benim fakat ödülüm ne? kaydedin bu yorumumu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır canım var Seda Büyükakşeker 3 Diye 3'üncü olan o benim ödülüm işte.

      Sil
  8. Hepinizi tebrik ederim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben 3'üncü olan teşekkür ederim

      Sil
    2. Seda Büyükakşeker öncelikle tebrik ederim ödül karakterinin olduğu tebrik kartı o da yukarda var

      Sil
    3. Ama senin perin hepsinden de güzeldi.

      Sil
    4. Lütfen yeni yarışma yapın Winx Türkiye,

      Sil
    5. yinemiiiiii olamazzzzzzzzz! :(

      Sil
    6. Seda Büyükakşeker çok teşekkür ederim sen de çok güzel yaomışsın

      Sil
  9. Ödülümü aldım çok teşekkürler bir sonraki yarışma ne zaman olur?

    YanıtlaSil
  10. ben karakteremi yaratdim ama nasil gonderecegimi anlamadim.:(

    YanıtlaSil
  11. Yeni yarışma ne zaman olur

    YanıtlaSil
  12. Ama neden yeni yarışma yok? Ne zaman yapabilirsiniz? :)

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -