Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cumartesi, Nisan 23, 2016


SENİN WİNX KARAKTERİN YARIŞMASI

-OYLAMA!-


Merhaba Periler! Senin Winx Karakterin Yarışmamız için verilen süre doldu.

Ve şimdi oylama zamanı! Birinci sizin oylarınızla belli olacak!

Sence en tarz peri/cadı/uzman hangisi?


Sence en tarz peri/cadı/uzman hangisi?




























Oylama için son gün: 28 Nisan!
Sonuçlar 29 Nisan'da açıklanacak!

{ 26 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Benim perim yok ben resmin atmışdım neden yayinlamadiniz

    YanıtlaSil
  2. Bence Merlia daha güzel.:)Benim de çok güzel bir perim vardı tam hayalimdeki gibi ama size facebook 'tan yollayamadığımdan burada yok.;(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki yarışmada artık. :)

      Sil
    2. Aynen.:) Bir de ben perisi yaptım ama daha nasıl çekeceğimi (sonra yollayacağımı bilmiyorum).

      Sil
    3. Ben Serena 'yı da sevdim yani ikisini de.=)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özgün bir karakter olduğunu düşünmüyorsanız oy vermeyebilirsiniz. :)

      Sil
    2. Nasıl yani?

      Sil
    3. Nasıl yani?

      Sil
    4. Zeynep Nur hayır yarışmaad öyle bir şey yazmıyor istersen bak.

      Sil
    5. yoo yazan kişi yorumu sildi

      Sil
  4. Winx Club Türkiye Ben mi diyorsunuz?

    YanıtlaSil
  5. Kazanana ne veriliyor?

    YanıtlaSil
  6. Ödül varmı acaba ve varsa ilk üçe mi yoksa birinciye mi

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. bana verilen 6 oy için yinede teşekkür ederim ama kazanamicam belli !
    -özcanirem
    -violet - ineltenia

    YanıtlaSil
  9. Bu gün sonuçlar açıklanmıyor muydu?

    YanıtlaSil
  10. Yoksa yarın mı?

    YanıtlaSil
  11. Neden hayla kazananı açıklamıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  12. sonuçlar ne zaman açıklanacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıklandı ve ben 3'üncü olmuşum yaşasın

      Sil
  13. ben de gravity falls'taki bill'i yapmıştım ama facebook hesabımı dondurmak zorunda kaldığım için gönderemedim

    YanıtlaSil
  14. İçinde cadılarda varmış.Cümlenin başında hiç fark etmemiştim

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -