Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cuma, Mart 18, 2016

Ritmik Jimnastiğin Sihri


Periler!                                                                  
Dansın yanısıra ritmik jimnastiği de çok sevdiğimi biliyor muydun?
Bu spor ile her zaman aktifim, pek çok sihirli koreografi yaratabiliyorum ve ensevdiğim aksesuarlarımı kullanabiliyorum!
Bu güzel sporu, ünlü İtalyan ritmik jimnastik şampiyonu Giulia Zandri'nin top ve çemberler kullanarak yaptığı gösteri eşliğinde keşfetmeye ne dersin?


Haydi sen de dene (çok dikkatli bir şekilde) ve bana ritmik jimnastikten hoşlanıp hoşlanmadığını söyle...
Aisha - Winx Club

{ 3 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Ben jimnastikle ilgileniyorum, 2-ci ve 3-cu yerlerim var ve jimnastiki gercekden cok hoslaniyorum! bir harika!

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -