Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cumartesi, Mart 12, 2016


Oldukça uzun bir süreden sonra geri döndük!
Bu süreçte yanımızda olan tüm hayranlarımıza teşekkürler, iyi ki varsınız. :)

Bizimle olduğunuz için teşekkürler. Bizi takip etmeye devam edin! :)


Winx Club Türkiye Adminleri.

{ 27 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Asıl Sizler Bizim İçin Çok Uğraşıyorsunuz
    Bizim Teşekkür Etmemiz Lazım
    Kalpten Teşekkür Ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Winx Club Türkiye öncelikle hoş geldiniz. Ben şu an duygularımı ifade edemiyorum o kadar mutluyum ki... İyi ki varsınız, iyi ki geri döndünüz. Ben şu an Ç-O-O-O-O-O-O-O-O-O-O-O-O-K mutluyum. Site kapandı diye çok üzülmüştüm. Ben her zaman ki gibi sizin sitenize gidiyordum bu haberi duyunca çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giriyordum demek istedim.

      Sil
    2. AYNEN, sevincimden ne yapacagimi bilmiyorum!!!!

      Sil
    3. Bende katılıyorum. Ç-o-o-o-o-o-k güzel bir haber :) :) :) :

      Sil
    4. Katıldığınız için teşekkür ederim.

      Sil
  3. bayılcam heyecandan kapattığınızda alamıstım tş ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mutlu bir haber oldu bize mutluluk getirdi.

      Sil
  4. ben hepinizden mutluyum ayrıca yeni bölümde gelmiş bloga flimlerde yüklenmiş artık sadece bloga girsem yeter

    YanıtlaSil
  5. harikasınız döndüğünüz için çok mutluyum harika !!!! 7.sezonu daha bitiremedim sınavlar falan var diye. harika !!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Winx CLUB 'ın 7.sezonu sadece burada var.

      Sil
  6. Birbirinden değerli yorumlarınız için hepinize teşekkürler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Winx Club Türkiye bir şey değil. Biz sizlere yorumlar yapmaya devam edeceğiz.

      Sil
  7. yaşasın sizi çok seviyorummmm :)
    -Firdevsnur YORULMAZ

    YanıtlaSil
  8. zeynep sıla şenMart 18, 2016 7:38 ÖS

    Yaşasın geri dönmüşsünüz şu sınavlar olmasa önceden girerdim yaşasın

    YanıtlaSil
  9. abi bu bir şakamı yoksa hayal mi görüyorum ? YAŞASIIINNNN =D =D

    YanıtlaSil
  10. Admin in adı ne oldu google hesabındaki söylermisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Google hesabındaki admin benim. :)

      Sil
  11. birşey değil siz yeter ki bu siteyle ilgilenin biz sizin için herşeyi yaparız

    YanıtlaSil
  12. bir sey sorucam winx club turkiye acaba sizin instagraminiz var mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki. :)
      https://www.instagram.com/winxclubturk/

      Sil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -