Popüler Paylaşımlar

Editör : Adsız Cuma, Mart 25, 2016





TEST

Trix mi Winx mi?


En sevdiğin renk:    
A
Yeşil
B
Kırmızı
C
Mavi



Eğer seçebilseydin senin olmasını isteyeceğin güç:
A
Hayvanlarla konuşabilmek
B
Akıl okuyabilmek
C
Sevmediklerini hipnotize edebilmek 



Bazı şeyler istediğin gibi gitmediğinde:
A
Gülümser ve tekrar denersin
B
Nerede yanlış yaptığını düşünürsün
C
Anında sinirlenirsin



Bir kostüm partisinde olmak isteyeceğin kişi:
A
Bir peri
B
Bir prenses
C
Bir cadı



En sevdiğin film:
A
Bir komedi filmi
B
Bir romantik film
C
Bir gerilim filmi







{ 28 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Gelirim boş odanız varsa :3
    -Eylül Dilsiz

    YanıtlaSil
  2. Boş oda varsa gelirim :D
    - Rarity Genoroity

    YanıtlaSil
  3. Bana Winx çıktı.:) Ve eğer boş odamız varsa (Alfea 'ya) gelirim neden olmasın.:)

    YanıtlaSil
  4. keşke winx gerçek olsayı fuat köprülüden sonra oraya gelirdim
    -özcanirem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke gerçek olsaydı ve bizim ülkemizde olsa dı da Winx ile tanışma fırsatım olsaydı.:)

      Sil
    2. ya biz winx olsaydık.

      Sil
    3. hem biz peri olsak hem de winx gerçek olsa.

      Sil
  5. Selina çıktı :d

    YanıtlaSil
  6. trix çıktı eveeeeeet ve asla winx i seçmiycem ama bu siteyi seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. Yaşasın bana da Winx Çıktı!

    YanıtlaSil
  8. winx az çıktı ama daha çok trix çıktı insanların duyguları zamanla değişebiliyor yine de hem trix i hem de winx i seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama trixin oyuncakları falan çok güzell tabi

      Sil
  9. boş oda varsa hemen geliyorum

    YanıtlaSil
  10. keşke biz peri olsak ve winx de olsa demişsiniz bence biz winx den bir olsaydık yedinci kişi olarak KEŞKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE <3

    YanıtlaSil
  11. Hiçbiri değil hatsune miku. benim hayalim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen:) ama ben megurine luka yı seviyorum sen 01 ben 03 :)

      Sil
  12. vocalaid len and rinTemmuz 15, 2016 6:41 ÖS

    02'leri unutmayın:D

    YanıtlaSil
  13. nasil testin suallarina cevap verirsin

    YanıtlaSil
  14. winx çıktı alfeada boş oda varsa gelirim

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -