Popüler Paylaşımlar

Editör : Unknown Cuma, Eylül 16, 2016

{ 12 yorum... oku ya da yorum yap! }

  1. Miusa çok uysal ve güçlü bir kızdır ve müzik yeteneyi baya iyidir

    YanıtlaSil
  2. Miusa çok uysal ve güçlü bir kızdır ve müzik yeteneyi baya iyidir

    YanıtlaSil
  3. Süper ve onun da bizim gibi müzik aşığı olduğu için en çok onu şeviyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vocaloid otaku ooo sendemi buradasın :D

      Sil
    2. OMG sendemi buradasın

      Sil
    3. Nasıl yani siz demi buradasınız ay bayılacam vocaloid yeni paylaşımlarınızı bekleriz Tokyo dan yeni haber bekliyorum ama gelmiyor bir türlü ve şu anda size yazarken ellerim yitiriyor vocaloid hatsune miku filan da buldum bu sitede çok mutluyum (haa bu arada haku için tavsiye verirmisiniz haku ile arkadaş olmak istiyorum)

      Sil
  4. Merhaba sevgili hocam sizi çok yakından hep takip ediyorum paylaşımlarınızı çok güzel teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Bloon:Havalı olması
    Stella yıldız elması olması
    Flora kıyafetleri (Transmation)
    Miusa ♥Saçları♥
    Layla Kanatları
    Tecna Zeki ve solak olması
    Evet bu yorumu umarım yanıtlamak isterseniz güle güle

    YanıtlaSil
  6. müzik perisi olması onu özel kılan bir özellik

    YanıtlaSil
  7. Paylaşımlarınızı kızkardeşimle takip ediyoruz :D O bayılıyor
    https://thepsychologyturkey.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Geri döndüm!!!
    Bence kanatları. :)

    YanıtlaSil
  9. Kanatları ve saçı

    YanıtlaSil

- Copyright © Winx Club Türkiye - Çalıştıran Blogger - Tasarım Winx Club Türkiye -